Tuesday, July 8, 2014

ERIK 25!

Minu vanamees sai täna 25- jee! Laulsin talle hommikul 6.59 sünnipäevalaulu ja siis magasin edasi.. Hea naine oleks tegelikult oma kallile mehele hommikusöögi valmistanud ja ta musiga tööle saatnud. Aga Erik sai ise ka ilusti hakkama. Tegelikult oli meil kokkulepe, et täna ei saa ta mingeid kingitusi, vaid saab need reedel, teataval põhjusel. Erik tuli siis õhtul töölt koju ja mõtlesin, et midagi peab ikka sünnipäeva puhul tegema - tegin siis kooki (šokolaadi-toorjuustukook, maitses). Panin ilusti küünlakesed peale ja Erik sai oma soovi soovida. Siis mul hakkas temast nii kahju, sest sünnipäev tundus kuidagi nii igav ja ilma kinkideta. Saatsin ta siis motokooli ära ja asusin viimaseid ettevalmistusi tegema. Mõtlesin, et annan talle ikkagi ühe kingituse täna ja teise saab siis reedel. 




 Eriku sünnipäevaks sai meie esimene tomat valmis!

 Niisiis kingitusest. Ma olen alati suur albumite valmistaja olnud, Erik on saanud 17., 20., 23. sünnipäevaks erinevaid albumeid. Tavaliselt on album lisakingitusena. Teen neid sellepärast, et esiteks on see toredaks mälestuseks ja Erikule meeldivad kingid, kus on vaeva nähtud. Seekord oli mõte siis kinkida raamat, mille sisuosa täidavad Eriku ja minu perekond, sõbrad/tuttavad/koolikaaslased/töökaaslased. Raamat sisaldab erinevaid mälestusi/meenutusi Erikust, häid soove ja palju muud. Kui ma selle raamatu esialgu tellisin, siis mõtlesin, et millesse ma end mässisin. Nii palju inimesi oli vaja läbi käia ja igaüks tahtis enda jaoks aega, et sinna kirjutada. Lõpp hea, kõik hea.

Andsin siis Erikule kingi üle ja kui ta teisel lehel nägi kõikide kirjutajate nimesid, siis tuli see reaktsioon ära, mida väga harva näha võib. Erikule väga-väga meeldis ja luges raamatut oma tund aega, hiljem sirvis tagurpidi uuesti läbi. Mul on hea meel, et kõik õnnestus ja sünnipäevalaps rahule jäi :) Aitäh kõigile, kes oma panuse viitsisid anda! Erikul on siiralt hea meel!



Näppasin salaja väikse killukese raamatust, loodan et minu ema ei pahanda. 
Aga küll ämm juba teab, millest räägib!

No comments:

Post a Comment