Sunday, July 13, 2014

Eriku sünnipäevaüllatus vol2.

Reede hommikul ootas Erikut töö juures laua peal ümbrik kommikarbiga. Ümbriku sisu oli midagi taolist "Härra Vesiloik, täna tähistame sinu sünnipäeva! Tegemised ja lõunasöök olgu tehtud kella 12.30'ks. Sulle tullakse järele ning helistatakse, kui aeg välja tulla! Pane vaim valmis - vaja on nutikust ja head tuju. Aeg puhata!". Varasemalt olin tegelikult Erikut natukene ette valmistanud, et suure tõenäosusega on ta pool päeva tööl, et ta oma tööasjad päeva esimesel poolel ära jõuaks teha. Ise pakkisin hommikul kodus meie asjad kokku ja siis tuli mu ema mulle järele. Käisime turul, ostsin tee peale igasugust head kraami kaasa.
Ema viis mu Eriku töö juurde 12.15, hull spioonimine käis ringi. Tahtsime ruttu kõik asjad ja kotid Erikule varuvõtmega pagasnikusse panna, et ta tee peal veel midagi ei aimaks, aga Eriku võtme aku oli tühi! Polnud hullu, läksin kontorisse ja ütlesin Erikule, et 5 minuti pärast võib välja tulla ja andku oma võti. Sain kõik asjad pandud ja rooli istutud kui Erik välja tuligi. Muidugi tahtis ta teada kuhu minek on. Niisama asja lihtsaks ei hakanud tegema ja pistsin talle ristsõna pihku. Mõtlesin, et tal läheb natukene ikka aega, aga jõudis vastuseni enne kui Kiilist välja saime. Tal oli superhea meel, et ma ei teinud talle üllatust, mis teistega seotud oleks. Oma vaimusilmas tundis ta hirmu, et äkki tuleb mingi suurem üllatuspidu, kuhu kõik on kaasatud. Tegelikult kunagi alguses plaanisingi teha sõpradega üllatupidu, aga paljud ei saanud tulla, nii et tundus, et kõik läks nagu minema pidi. Sõitsime siis hoopis Rakvere Aqva spasse. Väga super oli see, et jõudsime 55 minutiga kohale, väga vähe sõitu!

Ilmadega meil väga vedas, mõlemal päeval oli 20 kraadi ligi sooja ja sai ümbrust ka avastada. Jõudsime hotelli, Erik lõpetas mõned oma tööasjad, käisime ujumas, puhkasime ja otsustasime sööma minna. Veekeskuse osa on Aqva spas täitsa tore - kõike natukene! Muidugi rasedusega on mõned asjad piiratud, näiteks Erik ei lubanud mul mustast torust alla lasta. Saunakompleks oli ka väga super - seitse sauna, millest sain käia neljas. Rakvere juures meeldis see, et kõik on käe- jala juures, vähemalt ümber spa on kõik hea ja vajalik olemas, erinevad söögikohad, linn, linnus, poed jms. Vaatasime ringi ja jõudsime välja Virma pubisse. Olime vist ainukesed kliendid, kõrvallauas oli seltsiks lind. Toit oli hea, aga mingit erilist elamust ei saanud. Mõtlesime, et nagu ikka väikelinna söögikohad. Käisime õhtul veel poes ja läksime hotelli tagasi.

Järgmise päeva hommikul oli mul broneeritud Erikule ja mulle 60- minutiline massaaž, kuna ma klassikalise massaaži fänn pole, siis koos seda läbi ei viidud. Fänn pole sellepärast, et ei kannata, kui keegi mu selga mudib, tahaks koguaeg naerma hakata. Võtsin endale jala + pea- ja õlavöötme massaaži. Mõlemad jäime väga rahule. Spa-kompleks oli ka supermõnus. Pärast massaaže oli seal veel lõõgastusruum, kus sai veel pärast puhkust puhata. Otsustasime päeval Rakvere linnust külastada, sest see oli meil praktiliselt maja taga ja ilm soosis ka minekut. Superlahe oli, jäime väga rahule! Nelja eurtsi eest elamusi küll ja küll. Linnus nägi välja selline, et oli nö suur hoov/väljak, mille ümber olid kõik linnusega seonduvad asutused - punaste laternate tänav, puidukoda, töökoda, söögiplats, piinakamber, kabel jms. Keskväljakul lasti kahurist, sai käia veel piinakambris, kus räägiti erinevatest piinamismeetoditest ja põrgus, kus tuli läbida mingisugune hirmutav rada. Tore oli! Käisime hiljem veel ka tuntud Rakvere tarvase (ürgveise) juures.
Pärast linnuse külastamist käisime kohalikud kebabis lõunat söömas. Meelelahutajaks oli mingi kohalik purjus mees, kes korduvalt ümber lendas ja hiljem autoga minema tahtis sõita.

Pärast ringi trampimist läksime hotelli tagasi, käisime ujumas ja saunades ning puhkasime ja läksime linna peale tagasi. Õhtu lõpuks jõudsime välja Berliini trahterisse, mis on tegelikult hotellist ainult paarisaja meetri kaugusel. Istusime väljas, koht oli paksult inimesi täis, tundus et oleme õiges kohas. Toitu ootasime küll tavapärasest kauem, aga kõik oli seda väärt. Nii hea koht oli, et soovitaks kõigile! Söögid olid kihvtilt serveeritud, kõik muu samuti omapärane. Toidu kõrvale pakuti isetehtud leiba, mis oli super hea! Teenindus oli tore ja üldse ainult kiidusõnad. Seega arvamus eilse päevaga võrreldes totaalselt muutus. Meil oli nii hea meel, et viimase õhtu söögikohaga kümnesse panime.
Läksime hiljem poodi ja võtsime endale head paremat jalgpalli kõrvale, siiski pronksimäng. Südames hoidsin koguaeg pöialt Hollandile, et ta finaalis mängiks, aga läks hoopis nii, et jäi kolmandaks. See selleks. Spa-fännidele soovitaks Aqva spa'd! Hotell ise väga maitsekas ja mugav, asukoht hea ning teenindus super. Hinnas olid meil hommikusöögid, kus valik mitmekesine. Super ühesõnaga! Rakvere on tore linn, tegevust leidub ka neile, kes ei taha päev läbi hotellis passida.
Erik jäi oma üllatusega väga rahule ning mina rahule, sest mees jäi rahule :)