Sunday, April 6, 2014

Nädalavahetus Meresuu Spas

Varasemalt sai ka blogis kirjutatud, et käisime turismimessil ja soetasime sealt endale spa-piletid Meresuu Spasse, kaheks ööks. Hinnas oli kaks ööd majutust, hommiku- ja õhtusöögid + veekeskus.

Mitu nädalavahetust sai järjest õpitud ning ajastus oli ideaalne, et üks väike puhkus teha. Asusime siis reedel enne kolme teele. Narva sõidab umbes kaks tundi ja 15 minutit. Jõudsime kohale viie ajal, tegime check in’i ja seadsime end sisse. Saime endale toa üheksandale korrusele ja merele vaatega. Tuba oli väga mõnus ja vaade super! Kahjuks aga rõdu polnud.  See selleks. Asusime kohe veekeskusesse end sättima kui hakkas patsikummi ja plätusaaga.  Mina unustasin ühed, Erik teised koju. Küll sain ma registratuurist mehelt küsitud, kas neil patsikummi pole mulle laenata. Lõpuks siis leidsime hotelli pealt suveniiripoe, kus müüdi ikkagi patsikumme. Siis sai Erik aru, et ta ei saa paljajalu ringi käia. Läksin uuesti registratuuri, et hotellisusse küsida. Siis oli meil seal arusaamatus, sest minust ei saadud hästi aru. Lõpuks saime plätud Erikule. Puhkus sai alata.

Veekeskus oli täitsa mõnus. Kaks suuremat basseini, siseruumides kolm mullivanni, õues üks mullivann ja igast muud lahedat. Saunakeskus oli eriti mõnus. Tavaline, - aroomi,- soola, - aurusaun. Saunast sai hüpata kohe jääkülma basseini. See oli meie lemmik.  Veekeskus järele proovitud, läksime õhtust sööma.  Restoran jättis tõsiselt hea mulje. Teenindus oli suurepärane ja toidud väga head.  Valik oli väga suur – lõhe, kana, veis jms. Pärast sööki läksime ümbruskonnaga tutvuma. Käisime kohalikus Maximas, kus kõik rääkisid vene keeles, aga kassapidaja oskas isegi mõnda eestikeelset sõna, mis oli igati positiivne. Reede õhtul oli veel super päikeseloojang ja kuna hotell asub praktiliselt mere ääres, siis läksime sinna veel jalutama. Õhtu möödus lõbusalt.

Laupäeva hommikul käisime söömas ja võtsime endale FISH spa protseduuri  - 20 minutit kahele. Nii lahe oli! Seda prooviks uuesti. Soovitan! Siis otsustasime, et kui juba Narva-Jõesuus oleme, siis oleks imelik ainult spas istuda. Läksime Narva peale, polnud seal kunagi käinud. Mõtlesin, et seal on kindlasti mingi keskus, mille ümber on söögikohad. Parkisime siis kõigepealt auto ära ja läksime külastasime Narva kindlust. Koguaeg oli tunne , et oleks Venemaal, ainult et sildid olid eestikeelsed. Linnus oli iseenesest päris võimas. Nägime ka tollipunkti, mis otse seal kõrval oli ning teiselpool asuvat Venemaad. Nurga taha oli peidetud Lenini kuju. Uskumatu! Üleüldse tee peal nägime igasuguseid monumente, kuidas venelased ikka tulid meid päästma fasistliku Saksamaa käest ja kuidas vene sõdurid meie eest on oma elu andnud.  Päris karm, et sellist jura pole maha võetud.  Otsisime siis pärast linnuse külastamist raekoda ja seda nö keskust. Läksime google mapsi järgi ja järsku avastasimegi end raekojast, kus oh imet , oli kirik ja Tartu Ülikooli Narva Kolledz. Ümberringi olid kortermajad. Ma isegi ei tea, mida ma ootasin.. Mul sai villand ja otsustasime kuhugile lõunat sööma minna. Sattusime lõpuks German pubisse. Täitsa tore koht. Kõik oli vene keeles nagu ikka, aga vähemalt olid inimesed sõbralikud ja toidud head. Õhtul käisime veel veekeskuses ja söömas, kus kaks neidu laulsid. Mõnus õhtu oli!

Erikule laulsin terve Narva reisi  vot seda laulu:

Ida-Virumaa kohta ütleks üleüldse nii palju, et elada seal ei tahaks. Need elamurajoonid, mida nägime, olid täiesti kohutavad. Eriti Sillamäel. Kõik oli räämas ja väga halvas korras. Samas kui võrrelda tallinna-venelasi ja ida-virumaa omi, on erinevus väga selge. Kohalikud on seal toredad ja tulevad igati vastu. Huvitav mõelda, et elatakse seal totaalses venekeelses keskkonnas, aga riigiks on Eesti.

Puhkusega jäime 110% rahule. Kõik oli suurepärane! Meresuu Spad soovitaks teistele ka!