Sunday, June 14, 2015

Sahver, Sahver, Sahver!

Käisime Erikuga üle pika aja kahekesi väljas. Lenna läks paariks tunniks vanaema juurde. Nii mõnus on ikka vahepeal täitsa omaette olla. Läksime Erikuga sööma ja rääkisimegi, et issand kui imelik on lihtsalt istuda, ilma et kellegi järele vaatama peaks.
Käisime söömas Sahvris. Olen seal kunagi korra söömas käinud, aga siis ei jätnud see koht erilist muljet. Erik käis nüüd hiljuti norrakatega seal ning mõtlesin, et teeks siis uuesti proovi.  Söögikoht ise on väga mõnus. Suur pluss linna kõrval on see, et parkimine on tasuta. Mulle meeldib, et lauad pole seal päris üksteise otsas. Võimalik istuda teistest natukene eemal. Käisime kella kahe ajal ning siis oli ruumi mõnusalt. Koht ise on hästi avar, lauad on vist kõik praktiliselt akende all. Oli palju lahedaid detaile, mis pilku püüdsid.
Klienditeenindus oli meil super. Puhast eesti keelt kõnelev neiu, kes naeratas ja võlus mind kohe oma esimese kiidusõnaga toidu osas „väga hea valik“. Olime seal kaks tundi ja terve see aeg tehti oma tööd hästi. Ma olen alati mõelnud, et mõnele inimesele sobibki klientide teenindamine nagu valatult. Neiu tõi meile menüüd, mis olid põhimõtteliselt tavalised pabervoldikud. Kui midagi öelda, siis menüüd oleksid võinud küll olla väheke lahedama lahendusega. Igatahes sõime kõigest natukene.
 Böff tar-tar  veise sisefileest, röstitud ciabattaga (7,90 eur). Sõin ise teist korda elus böffi, nii et päris adekvaatset hinnangut ei oska anda. Ma ei tea, kus ma varem elanud olen!? Igatahes serveering oli väga kena. Kõik oli ilusti puidust aluse peal olemas. Veise sisefilee, sibul, küüslauk, hapukurk, kapparid, anšoovis, muna, kaste ja ciabattaviilud.  Kõik oli värske ja maitses väga hästi, Erikule samuti. Vääris oma hinda.
Ahjus röstitud küüslauguleib mozarella küüslaugukastmega (3,90 eur). Erik peamiselt sõi neid, maitsesin ka kõrvalt. Suur erinevus ikka pubi toiduga.  Enamjaolt saab igal pool frittitud suupisteid, aga Sahvris saab sama hinna eest poole paremaid.
Pearoaks tellisin ahjulõhe mereannirisotto wokitud köögiviljade ja tomatikastmega (10,90 eur). Lõhe oli hästi valminud ja köögiviljad merekarpidega väga maitsvad. Maitsesin vaid risottot ja see mulle ei istunud. Ma pole väga pikalt söönud ei riisi, pastat jms, seega maitse oli võõras ning jätsin järele. Samuti ei meeldinud mulle kõrvalolev punane kaste, mille maitse oli liiga domineeriv. Igatahes minu arvates hinda väärt polnud ja ei soovitaks ka teistele. 
Eriku pearoaks oli Sahvriburger naturaalsest härjahakklihast (9.20 eur) Maitsesin kõrvalt ja see oli mitmeid kordi parem minu toidust. Liha seal vahel oli pooltoores ja hästi maitsestatud, salat värske ja kõrvalolev kaste maitsev. Ja suureks plussiks ongi, et kaste oli eraldi, mitte toit nö „üleujutatud“. Ühesõnaga hindeks 4+, Erik sõi hea isuga! 
Magusaks šokolaadi fondant vaniljekastmega (4.40 eur) Kõht oli selleks ajaks täis, aga kuna istusime seal söögikohas kaks tundi, siis mõtlesime, et maitseme ikka magusa ka ära. Fondant oli väga hea ja õigesti küpsenud. Kõrval oli mingisugune juust, mis kontrastiks ilmselt oleks hea, aga minule, üdini magusafännile, see ei meeldinud.   
Erik sõi pannkooke kohupiima, moosi, vahtrasiirupi ja jäätisega (4.10 eur). Maitsesin, aga midagi erilist polnud. Kogus oli ka magustoidu kohta üsna suur. Mingisugune sidrunimaitse käis kõvasti üle. Erik ütles, et „maitsev, aga tavaline“. Aga mida sa pannkoogist ikka ootad, eks?
Lõppkokkuvõttes toidud olid tegelikult hea, tuleb lihtsalt need õiged valida. Kokale kiidusõnad!
Lahkudes toodi arve nagu ikka ning selle kõrval olid kommid. Armas zest, aga sinna need ka jäid. Imelik oli, et arve oli lahtiselt väikse taldriku peal. See oleks võinud olla millegi vahel, nii on ka mugavam tippi jätta!
Kindlasti lähme sinna veel tagasi. Peamenüü on üsna lai – 12 erinevat toitu – veis, part, lammas, lõhe, ribi,  seavälisfilee- ja karbonaad ..
Käisime veel kinos ja nüüd lõpuks kodus! Tõsine „tööpäev“!

No comments:

Post a Comment