Monday, July 1, 2013

Bachlorette party!


Kirjutan oma tüdrukuteõhtust, sest see õhtu läheb kindlasti mu elu TOP5 parima päeva hulka! Alustan siis algusest. Kõigepealt kogu see üritus oli minu jaoks üllatusena mõeldud. Kuna minu ees ei saa hästi salatseda, siis viisin ise paar pusletükki kokku. Siiski ei teadnud ma täpset kuupäeva ega kellaaega, millal üritus toimub, samuti ka milline see välja hakkab nägema.

Laupäeva hommikul siis oli täiesti tavaline päev. Mõtlesime Erikuga, et lähme poodidesse shoppama ning jõudsime koju  17.45 ajal. Ma küll ei näinud, kuid sõbrannad Laurad olid peaaegu autoga mu maja ees. Läksime siis tuppa, panin asju ära kui järsku hakati Erikule helistama.  Ta läks alla ukse peale teistele vastu. Kõik tundus imelik, vaatasin siis aknast välja ja ohhhooo, majaesine oli ilusaid tüdrukuid täis!

Siis käis kõik kiirelt, tüdrukud tulid korterisse, kõigil käed asju täis. Hetk hiljem jõudis jumestaja Silve Pohla, kes tegi mulle pooleteist tunniga meigi & soengu.  Tüdrukud katsid laua ja tõid mulle shampust ning  üht-teist paremat. 



Lõpuks sain valmis ning kella kaheksaks tuli meile järele limusiin. Sõitsime Kadriorgu, kus saatsin õhupallidega minema oma silmarõõmud, laste nimed, soovid (milline saab olema mu abielu) ja miskit veel. Tegime pilte ning suundusime Pirita Selverisse,  



kus tüdrukud ostsid shampust juurde. Mina pidin samal ajal poe külastajatele & töötajatele soovima kõike, mis pähe tuli. Alkohol ostetud, pidin kassade ees  tähelepanu nõudma ning kõigile kõike head soovima. Inimesed olid õnneks väga sõbralikud ning kassapidaja oli eriti vaimustuses!



Limusiin pani meid maha Vabaduse väljaku juures, kus ootas mind meie järgmine üllatus – fotograaf Silver Mikiver. Mul oli tohutult hea meel, sest neiud olid mõelnud asjadele, mis on mulle nii olulised. Nimelt õhtu sai jäädvustatud imeliste piltidega!  Pildid tehtud, sain oma esimesed ülesanded kätte. 






Kõigepealt pidin koguma võimalikult palju meeste telefoninumbreid, mis on siis varuplaaniks, kui Erik alt peaks hüppama. Sain neid palju, nii et see ülesanne õnnestus hästi. Järgmiseks pidin tegema midagi meeletut. Olime parasjagu Raekoja platsil ning esimesena tuli mul pähe ronida lavale, mis oli lukkudega igatepidi kinni pandud. Ronisin sealt läbi ja soovisin kõigile inimestele lavalt parimat õhtut! Siis tuli aga turvamees, kes nii rõõmus polnud- tulin siis kiirelt tulema. Check! Jooksvalt müüsime me kamba peale maha 20 pisikest alkoholipakikest, millega teenisime ligi 100€. Järgmist rulli lahti kerides tegin suured silmad,  sest pidin õhtu jooksul karaoket laulma! Olimegi parasjagu Helsinki baari ette jõudnud ning tegime oma imelise etteaste lauldes ABBA- Waterloo’d. Õnneks ei pidanud ma üksi laulma ja neiud vapralt toetasid mind! Enne lavale astumist mõtlesin, et suren piinlikkuse kätte ära, sest eelnevad soomlastest esinejad võtsid oma osa nii tõsiselt. Välja kukkus palju paremini! Kõik elasid kaasa.  Laulud lauldud, müüsime oma viimased pakikesed maha ning kohtasime tee peal Shootersisse tohutult palju pruute ja peige, kes varsti abielluma hakkavad. Mõned olid väga meeletud. Mulle tundub, et minu õhtu oli kindlasti üks vägevamaid. Shootersis käisime seetõttu, et keegi andis meile jooksvalt flaierid, mille eest saime 22 tasuta jooki.   






Suundusime siis Vabaduse väljakule tagasi, seal pidin traditsiooniliselt iga astme peal ütlema, miks soovin Erikuga abielluda. Lõppu jõudes lugesin kõigile ette vande ning sain tunnistuse, et olen ametlikult läbinud neiupõlvekatsed ja tunnistatud abielukõlbulikuks. Lisaks imelisele õhtule sain veel kingituse – kinkekaardi Change Lingerie’lt.

Pidime veel kõik koos edasi minema, kuid pidu lõppes nii, et saan nüüd mõni aeg karkudega käia! 
Ma tahaksin tänada kõiki oma armsaid tüdrukuid, kes nägid selle õhtu jaoks nii palju vaeva! Ma nägin igal hetkel, et te olite andnud endast kõik, et see õhtu õnnestuks. Kõik pisidetailid ning teenused ja kingitused olid suurepärased! Kulutasite nii palju aega ja ressurssi sellele päevale. Kõigile olid tehtud imearmsad rinnamärgid, kingipakikesed olid aeganõudvalt meisterdatud, tüdrukud olid endale otsinud ägedad outfit’id. Kõik oli lihtsalt suurepärane!  Ma olen tõesõna tohutult tänulik teile, see õhtu jääb mulle kahtlemata eluks ajaks meelde!

No comments:

Post a Comment