Thursday, November 27, 2014

Kulutuste kokkuvõte!

Enam pole palju jäänud, tähtajani vaid 4 nädalat! Mõtlesin võtta kokku kulutused, mis on läinud raseduse ajal lapse tuleku ettevalmistuseks. Olen raseduse algusest pannud kirja kõik pisiasjad, mis on otseselt läinud raseduse või lapse peale. Paljudest poodidest saanud allahindlusi ja ise ka sahkerdanud, nii et list on puhtalt see, mis reaalselt kulunud on. Tegelikult siia lisandub ilmselt veel haiglas võetud peretuba kaheks ööks 60 eurot, nii et laias laastus jäävad kogukulutused ca 1700 euro ringi. Mõnele tundub palju, mõnele vähe. Oleneb ilmselt, millega võrrelda. Minu arvates küllaltki keskmine ja teades, palju ma ise olen asjade otsimisega tegelenud, et soodsamalt saada, siis võib rahule jääda. On ka tuttavaid, kes on ostnud 1000-eurose vankri ning 500- eurose voodi ning nii vaadates tundub meie hunnik asju väga hea hinnaga saadud. Tegelikult, kui plaanis on veel lapsi saada, siis pole selles midagi imeliku, et ka mõni vankri peale nii palju kulutab. Ilmselt teenib see 1000 eurot mitu last ära :) Ja tegelikult olen ma täiesti kindel, et kui tahta väga soodsalt läbi ajada, siis saab ka väga minimaalsete kulutustega hakkama, laenates kelleltki voodi, vanker jms. On inimesi, kes pakuvad tasuta beebiriideid jne. Lõpuks on see ikkagi iga inimese enda valik, mis kulutusi ta teha tahab. Minu hing on igal juhul rahul ja tean, et kõik on olemas, mis vaja ning enda oma. Kuna Lenna suure tõenäosusega ei jää ainukeseks lapseks ning kõik beebivarustus on meil soetatud neutraalsetes toonides, saan ka hiljem neid samu asju rakendada. Tulevikus ka hästi hoitud asjad maha müüa :)


No comments:

Post a Comment