Saturday, February 15, 2014

Reisimessi saak

Pole pikalt kirjutanud, vahepeal igasugu tegemist olnud. Eile oli sõbrapäev. Me tavaliselt selliseid päevi väga ei tähista. Tore muidugi, et on üks päev, mil siis võiks midagi armsamatega teha, aga seda võib sama hästi ka teistel päevadel teha.

Käisime täna Erikuga Tourestil, sest saime mõlemad piletid sinna. Sõbrapäeval sai ka tuludeklaratsiooni esitada, sel aastal siis tegime abikaasadena ühisdeklaratsiooni. Summa oli tõesti meeldivalt üllatav, nii et rõõm missugune! Eelmisel aastal saime kahe peale kuskil 700 euro ringis tagasi ja panime kõik raha pulmaeelarvesse. Sel aastal mõtlesime, et teeme mingi osa raha eest midagi koos.  Tourestile läksime niisama mõttega ringi vaadata. Mess oli väga suur ja pakkujaid palju. Välisreisi ei plaaninud kindlasti, sest rahadega on muud plaanid. Siiski mõtlesime vaadata spa-pakkumisi, et ehk jääb midagi soodsat silma. Johan Spa ja Strand spa poolt olid päris head pakkumised. Johan spa pakkus paketti „Üheskoos Saaremaale” hinnaga 149 eurot 2 ööd ja 3 päeva, hinnas siis hommikusöögid, veeskeskus, hoolitsus, privaatsaun. Miinuseks, mis meile ei meeldinud, oli veekeskus, kus praktiliselt on üks bassein. Strand spa pakkus samuti kahte ööd, hinnaks 130 eurot.  Muidu kõik 5+, aga meile ei meeldinud, et see Pärnus on, sest Tervise Paradiisis Pärnus mitmeid kordi juba käinud. Pakkumisi oli veel erinevatelt spa'delt, aga mõnes kohas jättis teenindus soovida, nii et ei hakanud süvenemagi.  Mõtlesime lõpuks, et vahet pole, ei peagi miskit ju ostma, ei tulnud selle eesmärgiga messilegi. Hakkasime ära minema ja tee peale jäi Meresuu spa ja sattusimegi kõige parema pakkumise otsa. Saime siis aprillis nädalavahetuseks 2 ööd, 3 päeva, hommiku- ja õhtusöökidega, vee- ja saunakeskuse piiramatu kasutusega ja kõik muu juurde nagu ikka, pakkumise.  Hind jäi alla 200 euro.  Meeldiv klienditeenindus oli ka ja sisetunne ütles, et õige asi.

Kui kellelgi on Meresuu spa või selle kandi kohta head infot, võib jagada! Ehk on mõni hea protseduur, mida võiks seal kindlasti võtta või mõni tore koht mida külastada Narva-Jõesuus.

PS! Homme on Touresti viimane päev, nii et seadke sammud sinnapoole, kui huvi!