Tuesday, February 4, 2014

Tervisekuu

Otsustasime, et jaanuar möödus väga ebatervislikult ning aeg end nüüd kokku võtta. Eelmisel kuul oli nii palju tegemist igasuguste muude asjadega, et väga ei jälginud, mida suust sisse pistsime. Küll oli meil kodus karastusjooke ja Erik tõi õhtuti magusat ja nii ta käest läheb. See on ammu selge, et trenni tegemine ei ole määrav, et end hästi tunda. Enne kõike ikka toitumine.

Nüüd veebruar tuleb tubli kuu! Sööme rohkem juur- ja puuvilju ning erinevaid salateid ja suppe. Magusat ei tarbi ja joogiks on vesi.  Õhtul pärast seitset ei söö ja noo sellised muud põhilised reeglid nagu ikka. Juba esimeste päevadega on enesetunne hoopis teine. Nii, et tore on olla back on track!

Üldse kuna palju jama juhtus aasta esimesel kuul, siis lisaks tervisekuule on ka enese kokkuvõtmise kuu – kooli,- raha ja koduasjades.  Koguaeg ei saagi hästi minna ning tuju ei saa täielikult nulli lasta. Alati kui tunnen, et kõik on mu ümber halvasti ja igati negatiivne, siis võtan ma pliiatsi ja paberi ning kirjutan üles kõik, mille üle elus õnnelik olen. Stiilis „olen õnnelik, et ma näen/kuulen/saan kõndida/olen terve/mul on perekond/mul on sõbrad/mul on võimalik koolis käia/mul on oma voodi ..” jne jne.  Viis minutit sellele kulutada ja selgub tõsiasi, et elus läheb kõik tegelikult suurepäraselt! Inimesed võtavad üldse omale kinnisideeks tähtsusetuid asju ning tegelikult need probleemid, mida igapäevaselt endale ette kujutame, pole midagi katastroofilist.

Cheers!





No comments:

Post a Comment