Thursday, March 12, 2015

Lenna, Erik & lollused

See on nii tore, kui Erik õhtuti koju tuleb ja lapsega tegeleb. Lenna on nii armsaks muutunud, et nunnutaks teda siis ka kui Erik kodus, aga nii ei saakski neil olla oma aega. Ma kindlasti ei taha olla selline kanaema, et kellelegi oma last ei anna ja lõpuks kui Lenna suuremaks saab, ei julge ta kellegi teisega peale minu olla. Niigi me veedame 7 päeva nädalas aega koos ning üritan juba algusest peale võimalikult palju panustada sellesse, et ta teistega sotsialiseeruks. Vanaemasid ja vanaisasid tunneb juba suure rõõmuga ära ning kingib neile teadlikult naeratusi. Igatahes tänase päeva nali oli lilled. Ma ei teagi, miks isad alati lastega rohkem lollitavad kui emad. Kuigi ma ise olen ka suht selline, kes Lennaga naltsi viskab, aga Erikul tuleb see paremini välja. Usun, et Lennal saab tulevikus päris lõbus olema!
 

No comments:

Post a Comment