Monday, July 27, 2015

Ebameeldiv teenindus, töö hea & korralik.

Mai lõpus saime kätte karikatuuri meie perest, jäime töö ja tulemusega väga rahule!
Teostas Kadri Sukko (facebookis: KSArt)
Muidugi tahtsime selle pildi kiirelt raamimisse viia, et klaas pildi kvaliteeti kaitseks. Otsisin siis erinevaid raamimiskohti ning sattusin Rocca Al Mare Ramino Art otsa. Meili teel sain sõbralikud ja abivalmid vastused ning otsustasingi lõpuks selle koha kasuks. 16.06 läksin siis sinna kohale disaineri jutule. Sai ka meili teel öeldud, et tahaks mingit wow efekti, mitte päris tavalist raami. Mõte on siis tulevikus oma koju see kuhugile erilisele kohale panna, kas välisuksest sisenedes või söögilaua juurde. Jõudsin siis pildiga kohale, mind juba oodati ning asusime koos mõtlema. Veetsin seal oma 1,5 tundi kindlasti, nii et varuge aega, kui te ei tea mis te täpselt tahate! Üha enam ma tundsin, et mulle pressitakse peale midagi, mida ma ise ei taha. Disainer mõtles wow efekti all mitmekordset erinevate värvidega paspartuud ja sinna vahele veel roosat liistu ja hoopis teist tooni raami. Mõte mulle absoluutselt ei meeldinud ja ütlesin ka kohe ära, et see pole minu maitse. Üleüldse paspartuu mulle ei meeldinud, vähemalt need mitte, mille näidiseid ta mulle arvutis ja kohapeal näitas. Kõik arusaadav, sest  maitsed ongi erinevad. Küll oli aga väga ebameeldiv, kui küsimuse peale, et võiks midagi muud välja mõelda, vastati irooniliselt, et tahtsid ju midagi ägedat ja pole ma midagi nii julge kui meili teel mulje jäi??  Ise mõtlesin, et mida kuradit, sa räägid oma KLIENDIGA, aga lasin selle kõrvust mööda. Küsisin hindade kohta ja kui ta mulle ütles, et tema välja pakutud variandid algavad hinnaklassist 500 eurot +, siis jõudsin juba mõelda, et ah lähen otsin mujalt. Tegin selgeks, et minu puhul määrab palju hind ning võib piirmääraks arvestada vähemalt poole väiksema summaga. Lõpuks siiski leidsime laheda ja omapärase raami ning lisasime sinna juurde ka liistu. Mulle kohaselt rääkisin ma veel paarkümmend eurot hinnas alla. Mõeldud - tehtud. Ära läksin segaste tunnetega, sest klienditeenindus mulle nii väga ei meeldinud, samas olin põnevil, milline saab olema lõpptulemus. Veel nii palju, et pilt ise on üsna suur (31 x 88 cm) ning näidisliiste- ja raame proovid sa praktiliselt ühte nurka. Nii et üsna raske on aimu saada, milline see lõpuks välja kukub.
Esimeseks valmimise tähtajaks öeldi 01.07, aga hoiatati, et see ei pruugi kohale jõuda, sest jaanipäev on vahel. Helistasin sel päeval üle ja tõesti polnud veel raamimisest kohal. Järgmine kord läksin 15.07, siis enam ei helistanud, vaid läksin kohale, sest olin kindel, et kahe nädalaga jõutakse see ikka valmis teha ning kuu oli juba tellimisest möödas. Vabandati ette ja taha ning öeldi, et pidi küll tulema, aga ikkagi ei miskit. Siis kirjutati mulle paberi peale 23.07, et selleks ajaks on kindlasti kohal ja helistatakse kohe, kui töö Rocca Al Maresse jõudnud on. Kuna 23.07 oli nii või teisiti Roccasse asja, siis läksin uurima. Ikka ei midagi! Ausalt öeldes, hakkas juba üle viskama, sest kaua võib ühte pilti raamida!?  26.07 helistati ja öeldi, et valmis, tulge järele. Lõpuks ometi! Aega läks 1 kuu ja 10 päeva. Sain pildi kätte ja olin väga rahul. Siin pildi peal ehk nii lahe ei tundugi, kui kodus seinal. Ühesõnaga Ramino Art kohta ütleks nii palju, et töö oli korralik ja kena ning võis väga rahule jääda. Hindeks 5/5'st. Teenindus absoluutselt ei istunud ning muidu paneks hindeks 2/5'st, aga kuna meili teel suhtlus oli viisakas ja tore, siis venitab 3- välja.
Lõppkokkuvõttes olen ma ülimalt rahul, et see suur asi on nüüd valmis! Pildiga alustasime aprilli alguses ning juuli lõpuks sai see raamitud. Hindadest ei hakka küll täpsemalt kirjutama, sest mõlema tegijaga sain omad kokkulepped, aga ühe soojamaa reisi raha sai kindlasti sinna panustatud. 


2 comments: