Saturday, March 29, 2014

"Sõbra"listi korrastamine

Mõni on kindlasti mingit pidi tähele pannud, et ta pole mul enam listis. Asi selles, et mul oli aja jooksul kogunenud facebooki sõbralisti nii palju inimesi, kellega ma ehk mõned üksikud korrad suhelnud olen ja palju oli koolikaaslasi, kellega kontakti ei hoia. Inimesi oli juba 530. Otustasin, et aitab küll ja võtan maha need, keda väga ei tunne. Lõpuks siis kustutasin ka need, kellega läbi ei käi või ammu suhelnud pole. Jäid vaid lähedased sõbrad, perekond, inimesed, kelle pilte ja tegemisi ikka jälgin ja muidu vajalikud isikud, kellega vaja vahel kontakti hoida.  Nii jäi mul alles 87 inimest. Ma loodan, et keegi nüüd ei solvunud. Ei olnud üldse isiklikult mõeldud. Ei tasu tõsiselt võtta ja tänava peal võib ikka edasi teretada J Kes tundis, et tahab mu tegemistega kursis olla ja vahel suhelda, siis võib tagasi lisada.

Vot selline lugu siis. 


3 comments:

  1. Ahh fuck yeah, mina jäin valitute sekka!

    Tegelikult minagi eemaldasin mõne aja eest nii 250 inimest. Näiteks kui töötad kellegagi koos ja siis enam järsku mitte ja sa tead, et ei puutugi enam tõenäoliselt kokku, siis milleks hoidagi. Ainult üks inimene uuris pärast, et kuule, kas me mitte sõbrad ei olnud või. Selles mõttes Facebooki sõbralistis on niikuinii midagi pseudot ja uhket, ei oma reaalset kaalugi see. Ehitatud on Facebook niikuinii nõnda, et sulle näidatakse nende postitusi, kellega lähemalt suhtled, kas privaatsõnumite või seinapostituste teel, või kelle postitusi rohkem "laigid". Sellepärast võib Facebook ka saatanast olla - saad kogu aeg külma vett näkku, sest sulle näidatakse tüdrukute poste, kes sulle meeldivad, aga sulle EI on öelnud. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muidugi jäid. Me sõime kunagi koos vihmausse, kuidas ma su listist välja saaksin visata. Üldiselt ise mõtlesin ka, et tegelikult pole ju vahet. Enamus neist ei pane tähelegi. Lihtsalt loodetavasti liiga hoogu ei sattunud ..

      Delete
    2. Kusjuures mina seda vihmausside söömist küll ei mäleta, ausalt öeldes ei ole meel selle pärast kurb ka :D

      Delete