Thursday, March 13, 2014

Soovitage taskukohaseid söögikohti!

Ma olen suur excelitabelite fänn, tavaliselt on mul iga asja kohta üks tabel. Tahaksin kirja panna tegelikult kõik head ja taskukohased söögikohad, kuhu minna. Meil Erikuga on tihti nii, et mõtleme välja sööma minna ja siis lõpuks lõpetame ikka kuskil, kus alati oleme käinud. Nüüd tahaks proovida teisiti. Tahaks kirja panna kõik söögikohad, kus käinud ja mida soovitatakse ning iga kord kui mõte välja sööma minna, siis ei pea kaua nuputama, vaid saab võtta lihtsalt listist.

Ise hindan kõige rohkem söögikohas, et teenindus oleks hea ja kiire, toit oleks maitsev ning iga pisiliigutuse eest ei peaks juurde maksma. Koht ise võiks olla mõnus. Eriti halva mulje jätavad alati need söögikohad, kus esimese asjana tuuakse lauale kõva leib/sai. No tõesti, milleks siis üldse tuua?  Eriti sellistes kohtades, kus maksad ühe toidu eest ca 12 euri, siis võiks ju toit laual värske olla. See selleks.

Igatahes praegu on kirjas: Little India, Vapiano, Reval Cafe, Talleke ja Pullike,  Hell Hunt, Chopsticks, Osman Grill, Nõmme Pubi, Brezza de Laguna, Dubliner, Amps, Tommi Grill (tõesti piinlik, et ma pole seal veel kordagi söömas käinud!), Taco Express, Patrick, Sushi Cat, Sushi Panda, Silk, Babyback, Prima Pizza & Pasta, New York Pizza, Scotland Yard (pole ka veel söömas käinud)

Ühesõnaga neid kohti on kindlasti veel igasuguseid erinevaid. Eriti toredad oleks mõned head grill või aasia toidukohad või  hoopiski söögikohad, kust saaks häid salateid.


Kui mõni söögikoht on väga meeldinud, siis soovitage! J



 Viimati käisime Babybackis. Seal on alati teenindus, atmosfäär ja toidud head. Ma tean, et paljusid tõmbab sinna see toidukogus. Tegelikult minu jaoks on see miinus. Erik küll valis oma suures näljas teadlikult nii suure toidu, aga mina võtsin lihtsalt tavalise grillitud lõhe. Kogused on tegelikult nii suured, et meie mõlema toidust jäi ehk pool alles. Selles suhtes justkui toiduraiskamine. Aga muidu koht 5 + ! :)

9 comments:

  1. Vana Villemi Pubi on väga taskukohane ja mõnus koht:) Restoranidest Kolm Sibulat, seal rohkem maitseelamusi. :)

    ReplyDelete
  2. Mul on alati kindla peale minek Boheem Kalamajas, pole kunagi pettuma pidanud - parimad salatid, parima hinna-kvaliteedi-koguse suhtega :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahtsin ise ka selle kirjutada. Lisaks F-hoone

      Delete
    2. Boheemi on jaa palju kiidetud, tuleb ikka ära käia.

      Delete
  3. Hella Hundi vahetus läheduses on minu meelest üks kena Hiina restoran... ja nüüd Solarises avatakse laupäeval mingisugune.

    Dubliner on küll mõnus.

    ReplyDelete
  4. Sushi puhul olen kah Solarise Sushihouse'ile kindlaks jäänud, kuigi seal ei ole kaugeltki nii hea sushi kui Brezzas ja Silkis. Küll aga on seal normaalsed hinnad ja mõnus õhkkond (kui ei häiri tõsiasi, et sööd ikkagi kaubanduskeskuses).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, isegi käinud seal. Jäi millegi pärast nimistust välja..

      Delete
  5. Kindlasti soovitaks kohvikut Kohalik ja Sesooni. Taskukohased- checked; head maitsed ja interjöör- doublecheked :)

    ReplyDelete