Monday, September 15, 2014

Elu minu sees

Tegelikult on siiani imelik mõelda, et keegi reaalselt elab mu sees. Keegi väike inimene, kellel on oma süda, kopsud, pea, käed-jalad, oma nägu. Ja ta elab hoopis oma elu. 95% päevast pidi küll beebi magama, aga ma ikka vahepeal äratan ta üles ja räägin temaga juttu. Tegelikult tunnetab ta minu häält juba algusest peale, aga reaalselt kuulma hakkas ca kuu tagasi. Ma tavaliselt räägin nii kõva häälega ja palju, et vahel ma mõtlen, ega ma ei kurna teda sellega. Aga tundub, et ta on harjunud. Tavaliselt me suhtleme hommikuti ja õhtuti, vahel annab lõunal ka endast märku. Lasen talle tihti samu laule läbi kõhu, eks siis ole näha kas see talle sündides ka meeldib. Igasugused uuringud on näidanud, et laps oskab reageerida nüüd puudutustele ning tema pulss kiireneb erinevatele helidele ja ta liigutab end muusika rütmis. Muidu peaks beebs olema ca 35 cm pikk ja kaaluma 900 grammi ligi, aga need on sellised keskmised mõõdud. 

Kunagi mõtlesin koguaeg, et tahaksin juba nii väga teada, mis tunne on, kui keegi minu sees liigutab. Kui reaalselt vaatad oma kõhtu ja keegi teine seal sees end pöörab. Hakkasin liigutusi aktiivsemalt tundma 19. nädalal, kuigi varem oli ka märke, aga arvasin, et ajan millegi muuga segamini. Nüüd praktiliselt iga nädalaga näen, kuidas kõht aina suuremaks läheb ja tunnen reaalselt kuidas nahk ja organid mu sees venivad. Iseenesest see midagi toredat pole, sest tihti on see valus. Samas iga nädalaga tunnen ja näen lapse liigutusi aina tugevamalt ja tahaks juba näha seda hetke kui reaalselt tema jala- või käejälge oma kõhul näen. Tunne ise on naljakas, vahel kui ta omaette kõvasti rapsib, siis ma lihtsalt naeran. Sest tegelikult on see ikka nii veider, et inimese sees on teine inimene. Nüüd on muidugi eriti tore see, et ta reageerib mu puudutusele nagu ka all videos näha. Ei tea küll paljud reaalselt aru saavad, aga üsna raske on õigeid momente videole saada. Vast aimu saab ikka.
Just mõtlesin, et eriti naljakas oleks suvel lõpurase olla. Lähed bikiinides oma kõhuga randa ja kõht elab võõrale silmale nähtavalt hoopis oma elu. 


Uskumatu, et juba järgmisel nädalal algab raseduse viimane trimester ning pole enam kaua jäänud, et meid varsti kahe asemel kolm on.

No comments:

Post a Comment