Thursday, September 25, 2014

Kiitused suurepärasele mehele!

Vahel ma mõtlen, et kust küll üks naine nii hea mehe sai? Aga eks heal naisel peabki hea mees olema!
Ta on ikka uskumatult tubli. Ei suuda vahepeal ära imestada. Lihtsalt kõik mis ta ette võtab, teeb ta ära ilma suurema jututa. Vahel ma näen kui palju ta endale eesmärgistab ja ükskõik kui raske ka poleks, saab ta lõpuks oma asjad ikka tehtud. Milline mees on viie aasta jooksul käinud sõjaväes, astunud kõrgkooli, kooli kõrvalt tööl käinud, elujärge parandanud, vanemate kodust välja kolinud, norra keele algkursused lõpetanud, kõige kõrvalt trennis käinud, kihlunud, naise võtnud, kõrgkooli edukalt lõpetanud, paremale ametikohale saanud, isaks saamas, maja ehitust planeerides ning kahel töökohal käies veel nii muuseas A- kategooria load saanud? Ise alles 25! Olles samasugune nagu kõik teised, lihtsalt tahe midagi teha on suur. Kõige juures suudab ta jääda rahulikuks, lõbusaks, heas mõttes irooniliseks ja olla tema ise. Mulle pakub alati kõvasti nalja, kui keegi tuleb mulle rääkima, et oi ta on nii tasakaalukas ja rahulik, ei ärritu kunagi ning teda on kindlasti jube lihtne veenda. Tegelikult on temas nii palju, mis pealtvaadates välja ei paista. Täpselt vähi tähtkujule omane, teda tunnevad ainult need, kelle ta on lasknud endale ligi. Minule jäi ta kunagi silma just maitseka sarkastilisuse ja irooniaga. Inimene, kes suudab ärritudes jääda mõistuse juurde, sealjuures ei jäta ta midagi ütlemata. Ta on täpselt selline inimene, kes võib väga ilusti öelda sulle väga halvasti. See mulle meeldibki, sest erinevalt temast olen ma tema vastand. Ta on arukas ning teadlik paljust, temaga on hea argumenteerida ning temas on sisu. Ta on hooliv ja armas oma lähedaste vastu, aga mitte kunagi selline imal mees, kes kasutab mingeid tobedaid „armsaid” väljendeid, mis tegelikult paljudele naistele vist ka peale läheks. Õnneks mitte mulle. Ta oskab naise panna tundma naisena ning suudab märgata pisiasju. Ta aktsepteerib mind täpselt sellisena nagu ma olen. Kohe üheksa aasta jooksul ei ole mul siiani saanud temast villand.
Minu meelest muutub ta iga aastaga aina paremaks!

Kõik saavad ilmselt niigi aru, kellest ma räägin. Aga ma tean, et talle ei meeldiks kui ma postituse temast kirjutaksin, seega ma nime jätsin välja J

Ma armastan Sind! 

No comments:

Post a Comment