Thursday, October 16, 2014

30. rasedusnädala täitumine

Aeg läheb ja läheb.. Lõpuks on need ilusad 30 nädalat täis saanud! Nüüd tundub lõpp kuidagi eriti lähedal. Eeldatavalt 70 päeva pärast muutub meie elu nii palju. Mitmeteks aastateks pole me enam üksi ja vastutame uue inimese eest.  Millegipärast on mul tunne, et laps võib varem sündida, ei teagi miks. Aga ega varem pole rase olnud, nii et tunne võib ka petta. Võiks veel 5 nädalat kõhus püsida, siis võib tulla küll. Iseenesest kõik ettevalmistused on praktiliselt tehtud. Riided vaja veel ära triikida ja voodipesu pesta. Tahaks veel jõuda perekooli loengutes ka ära käia. Kümnest loengust on võimalik osa võtta, aga plaanin vist viiel osaleda. Üks neist on tegelikult rohkem meestele suunatud, nii et saan Erikuga koos minna. Täitsa ootan isegi, ma arvan päris palju nalja hakkab meil saama. Ja siis vist rohkem suuremaid asju polegi enne sünnitust vaja ette võtta.

Beebi ise peaks kaaluma ca 1,4 kilo ja ruumi hakkab tal väheseks jääma. Viie nädalaga peaks natuke üle ühe kilo juurde võtma. Tahaks end juba näha lõpurasedana .. Praegu igasugused tegevused on veel rohkem piiratud kui varem. Täna jalutasin koertega kolm kilomeetrit ja ütleme nii, et see oli mu lagi, jalutasin tund aega seda maad, nii et võib omad järeldused teha, mis tempos ma liigun. Pärast sellist „pingutust” olin ma täiesti läbi ja valutasin paar tundi oma kõhtu. Aga samas liikuma peab, kuid jään parem oma vesiaeroobika juurde. Viimastel kordadel on süda ka pahaks läinud, tavaliselt 11.45-12.15, alati samal ajal. Kolmapäeval oli nii hull, et jõudsin vaevu Tabasalust autoga linna korteri ette, sest pilt hakkas eest ära minema ja kõrvus vilises. Olen aru saanud, et tavaliselt hakkab paha, kui hommikuti suurtes kogustes vett ei joo. Mis veel? Paljud räägivad, et lapse liigutused teevad haiget ja ei kannata kuidagi olla. Sain siis ka ühel ööl piinelda, kui samal päeval koer mulle oma 40-50 kilo raskusega kõhtu hüppas. Laps oli ilmselt mingisse nõmedasse asendisse tõugatud, sest see pool andis pärast hüpet koguaeg vaikselt tunda. Ööseks siis  surus ta vastu närvi, nii et ma olin valmis juba Erikut äratama ja Pelgulinna vastuvõttu minema. Muidu on kõik endiselt hästi sujunud. Kilosid eelmise nädala neljapäeva seisuga 7,5 juures, nii et sellega on kõik hästi.
Pilt ja video mõlemad täna tehtud. Loodetavasti saate videost aru ka, kuidas beebi kõhus liigutab. 
Mõtlesin pliksile midagi oma kätega teha ja alustasin ühe tekikese heegeldamist, mida saab vankris/turvahällis kasutada. Kui valmis saab, lisan pilte ja kirjutan kuidas tegin. Iseenesest väga lihtne!

No comments:

Post a Comment