Tuesday, October 28, 2014

Laps saab nimeks ..

Nimi on meil ammu lapsele olemas, tegelikult juba siis kui veel lapse sugu ei teadnud. Oleme õnneks selles ühel meelel, et ajame ühe nime poliitkat ning miskit keerulist panna ei tahaks (Xcynthya’d jms jäid välja). Kõigepealt mõtlesime, et kuna poiss tundub tulevat tõenäolisemalt, siis mulle meeldisid väga nimed Oskar ja Robert. Erikule ei sobinud kumbki. Mulle meeldivad nimed, mis on selged ja ei tekita liialt küsimusi ja mulle väga meeldib O täht. Kuna perekonnanimi on Vesiloik, siis oleks minu arvates nii hästi sobinud näiteks Oskar Vesiloik. Aga nimesid tegelikult palju, nii et Oskari jätsin varuvariandiks. Eriku lemmik täht on vist A, nii et tema nimevalik „must be” oli Artur ja teine oli Romet. Vahepeale jäid igasugused Armin, Armand jms. Lõpuks ta otsustas, et kui poeg tuleb, siis on kindlalt Artur. Minu jaoks see nimi lemmik just polnud, aga leppisime kokku, et tal on 7 kuud aega mind nõusse rääkida ja kui ära räägib, siis jääb Artur. No ja läks vist aega paar nädalat ja selge oli, et poiss tuleb Artur. Ma olen selline, kes vaatab nimede tähendusi ka ja Artur oli positiivse tähendusega, nii et pikemat juttu polnudki. Samuti pole minu jaoks oluline nii väga üle tähtsustada seda teemat. Nimed ei saa lõppude lõpuks kõigile meeldida, aga fakt on see, et nendega harjutakse nii või teisiti ära.

No aga siis tuli välja, et hoopis tuleb tüdruk! Alustasime jälle nullist.  Igasuguseid lemmikuid oli, minul olid Nora, Kirke, Teele. Erikul oli üks ja ainus Anete. Siinkohal ma järeleandmisi ei tahtnud teha ja Anete langes välja. Nora ja Kirke ei sobinud, sest Eriku töökaaslase tütred on sama nimega. Ma küll ei saa aru, mis vahet sel on ? Aga no ju siis ei saa ikka sama nime panna. Teele kadus ka arutelu keskel kuhugile ära.  No ja lõpuks siis MINA pakkusin välja nime Lenna. Erik küll koguaeg räägib, et tema tuli selle nime peale, aga ei tasu uskuda. Tegelikult nimi tuli nii, et käisin lapsehoidjana oma põnniga võimlemistundides, kus tal tekkis sõbranna Lenna, kes oli ka hästi ilus ja armas tüdruk. Kui tüdruku ema riidles temaga või kiitis, siis nimi kõlas alati hästi. Niisiis pakkusin Erikule nime välja ja talle ka meeldis. Meeldib see, et ei tea peale kahe Lenna ühtegi teist, kuigi Erik just mingi aeg luges, et nimi on kuskil topide listis juba, loodetavasti ei muutu see nii populaarseks, et lapse tutvuskonnas kunagi veel 10 Lennat on . Nimi ise tähendab lõviliku vaprust ja tugevust. Meeldib, et nimi on lühike ja lihtne ning sarnane minu nimega ja sobib ka perekonnanimega.  Samas tüdruku puhul pole väga vahet, sest kui ta kunagi abielluma peaks, muutub see suure tõenäosusega nii kui nii. Nii meie pliks nimeks Lenna saigi. Perekond, lähedased ja me ise räägime ammu juba temast kui Lennast. 

No comments:

Post a Comment