Thursday, December 11, 2014

Esimesed videokatsetused

Kirjutasin kunagi, et suureks hobiks on pildistamine ja piltide talletamine ning albumite kirjutamine/tegemine. Üldse oma raha ja aja investeerimine mälestustesse. Minust on beebina ja väikelapsena vanemate kodus hulk albumeid ja õde kunagi lindistas minu loba kassettidele, mis on minu meelest nii lahe. Ma olen suur nostalgitseja. Kui tuju tuleb, siis võin pikalt oma aega albumites ja päevikutes veetes kulutada. Viimased aastad olen ma reisides ja muidu ka palju filminud. Küll aga tihti telefoniga, mis ei jäta just head kvaliteeti endast maha. Soetasime endale aasta alguses uue kaamera, millega annab ka häid videoklippe teha ning tegelikult saigi see ostetud plaaniga, et kui beebiootele jään, siis tahaks kõikvõimaliku sellest talletada. Siiski on pidevalt olnud mure, et klippe tekib nii palju ja neid kordamööda ei viitsi ju vaadata. Ei ole viitsinud ka oma PC'sse otsida mõnda head videotöötlusprogrammi. AGA NÜÜD, nagu välk selgest taevast, jäi Eriku emal MacBook alles, sest sai uus soetatud. Koguaeg olen kuulnud, et macis on hea lihtne kõiki töötlusprogramme kasutada ning seda ilma suurema vaevata. Lasime arvutil ketta ära vahetada ja uue tarkvara peale lasta ning nüüd on arvuti justkui uus ning kui algselt pidi seda Erik hakkama kodus kasutama, siis nüüd on see viimased kaks päeva ainult minu käes olnud. Tõmbasin siis alla appi iMovie, maksis ainult 14 eurot ja see on vist üle pika aja parim ost, mis ma teha sain.
Tegin siis esimesed katsetused meie Korfu reisist, et vaadata üldse mis välja tuleb ja kas hakkama saan. Ütleme nii, et algajal on ikka nokitsemist kõvasti, enne kui asi käppa saada. Just igasugused klippide sujuvad üleminekud jne. Ah issand, aga ma olin ainuüksi õnnelik juba selle üle, et saaks kasvõi kõik klipid suvalt kokku lasta, et saaks ühe korraga vaadata. Ühesõnaga nüüd on minu järgmiseks eesmärgiks harjutada kätt, et normaalseid videosid valmis meisterdada. Millest ma ise unistan, on see, et oleks mul ka lapsepõlvest videosid, kus näeksin selle aja elamistingimusi, vanavanemaid, üleüldse inimesi minu ümber. Nüüd on mul võimalus Lennale hakata meisterdama. Vahva on enda jaoks vahepeal jälle midagi uut avastada! :)
NB! Oleks ikka lõplikult selge, siis koha nimi on Paleokastritsa, mitte need kümme erinevat versiooni, mis ma hääldada suutsin .. 

No comments:

Post a Comment