Tuesday, December 16, 2014

Kaks aastat juba blogi pidanud

Naljakas mõelda, kuidas aeg lendab. Minu meelest oli see nii alles kui sõbrannaga arutasin, kas üldse hakata blogi pidama või mitte. Nüüd on juba kaks aastat esimesest postitusest möödas.
Selle aja jooksul olen kirjutanud 184 postitust, teisel aastal siis rohkem kui esimesel (esimesel 74 ja teisel 110 postitust). Endiselt meeldib kirjutada ja plaanis edasised tegemised ka kirja panna. Ilmselt lähitulevikus saab olema rohkem postitusi ja pilte lapsest ning suure tõenäosusega lisan kõik ikka blogisse, et mitte facebooki titepiltidest üle uputada.
Miks ma üldse blogi pean? Ma ise ka ei tea, lihtsalt meeldib! Peaksin nagu päevikut ning perekond, sõbrad ja lähedased saavad kergelt meie tegemistega kursis olla. Sel aastal kustutasin facebookis üle 400 inimese sõbralistist ära, sest palju tekkis sinna neid "sõpru", kellega tegelikult ei suhtle ja kuna jagan blogipostitusi oma lehel, siis üks hetk mõtlesin, et ehk on parem kui kõik mu kirjutisi ei loekski. Keda huvitab ja kes minu tegemistega kursis tahab olla, võib mu iga kell tagasi lisada :)
Lugejatest siis nii palju, et teid ka kahekordistunud. Esimese aasta lõpuks oli ca 10 000 ringis vaatamisi, tänaseks üle 30 000 vaatamise. Tegelikult on mul hea meel, et ikka loetakse, sest ilmselt kui ainult Erik mu blogipostitusi loeks, siis ma ka ei kirjutaks.

Mõnusat jõuluaega kõigile ja uuel aastal uue hooga! :)

No comments:

Post a Comment