Wednesday, January 2, 2013

2-0-1-3



Aastavahetus on möödas ning nüüd saab ainult uue aastaga edasi minna! Loodetavasti möödus kõigil vana-aasta ärasaatmine toredalt! Usun, et paljud andsid ka lubadusi ning seadsid uusi eesmärke 2013. aastaks.  Nii ka mina. Uuelt aastalt ootan enne kõike siiski õnne, edukust ning rahulolu. Süvitsi ei hakka süüvima, sest oluline on just iseendale eesmärgid seada, kuna nii ei teki ka teistepoolset survet. Uuel aastal plaanin omale kirja panna kõik lubadused, mis on plaanis täita, ehk saab siis ka rohkem asju tehtud!

Huvitav on, et ma niivõrd horoskoopidesse ei usugi, kuid millegipärast ma iga aasta alguses loen neid. Hea mõte oleks need alles jätta ning aasta lõpus vaadata, kas ikka läks nii nagu kirjutati. Samas arvan, et kui sa ise tõesti usud, et sul läheb nüüd hästi või halvasti, siis kaudselt ka tegutsed selles suunas ning enamjaolt nii lähebki nagu arvasid.  Ise olen vähi tähtkujus ning ahviaastal sündinud ning just sõralistele ennustatakse head aastat. See aasta saab nii või teisti minu ja Eriku jaoks olema üks tähtsamaid, sest ees on ootamas pulmad! Ühel päeval sattusin numeroloogia kohta lugema ning arvutasin välja enda ja ka Eriku elutee numbri . Eriku numbriks on 6 ja minul 7. Huvitav on see, et need numbrid omakorda teevad kokku 13. Nii, et ju see aasta ikka abiellumiseks õige ole.. 

Igatahes olen põnevil, sest parimad ajad on veel ees ning nii palju on veel tulemas, mida nautida! Soovin kõigile uueks aastaks  palju kordaminekuid! 


No comments:

Post a Comment