Sunday, May 10, 2015

Emadepäeva nädalavahetus Noorus Spas!

Käisime oma pere ja Eriku vanematega Narva-Jõesuus Noorus Spas. Nädalavahetus sai broneeritud juba turismimessi ajal ning kuidagi on välja kujunenud, et igal aastal käime sealt saadud sooduspakkumisega. Võtsime paketi „Noored” ning kui muidu on kaks ööd kahele 450 eurot, siis meie saime poole odavamalt. Hinnas oli siis ööbimine, fitness, vee- ja saunakeskuse kasutamine, wellness keskuses oli hinnas kaks hoolitsust. Lisaks siis hommiku- ja õhtusöögid. Seekordne puhkus oli eelnevatest totaalselt teistsugune, aga ikkagi väga nauditav! Peame nüüd ju ühe manniga veel arvestama.
Startisime siis reedel kell 12.30 ning kuna mina olin roolis, siis jõudsime 15.00 check in’iks täpselt kohale. Lenna oli tubli, enamuse ajast magas või toksis jalaga oma mänguasju. Täpselt 10 km enne kohale jõudmist läks käest ära ja tagant istmelt kostus mingit räuskamist. Oleks Erik sõitnud, siis oleks ilusti kohale jõudnud. Aga polnud hullu, pidasime tee ääres kinni ja lahutasime ta meelt natuke ning jõudsime ilusti kohale. Noorus spa jättis suurepärase mulje. Kõik oli nii värske ja mõnus ning superilus! Eriku vanemad jõudsid umbes samal ajal ning laps meilt käest võetigi ning saime rahulikult ligi kaks tundi veekeskust nautida. Sportlikud vanavanemad kärutasid kiiruga poodi šampa järele. Lähim pood, kui ma ei eksi, oli spast vist kolme kilomeetri kaugusel.
Veekeskuse kohta on ainult kiidusõnad! Veekeskuse  basseiniosa oli piisav, et seal natukene ujuda. Saunavalik oli väga mõnus, vist oli 7 erinevat sauna. Lastebasseinide osa oli eraldi ning olemas olid igasugused mullivannid, õuebassein, külm bassein jne. Veekeskus oli tõesti maitsekas ja hea planeeringuga. Saunad nägid seest väga lahedad välja! Üks saun oli eriliselt mõnus, sest terve üks sein oli klaasist ning saunast oli võimalik otse välja minna kas mullivanni või külmbasseini. Käisime siis kõik kohad läbi ja tegime basseinibaaris väiksed moijtod. Läksime siis tuppa tagasi, saime lapse ning suundusime kõik koos õhtust sööma. Lenna oli uskumatult tubli, istus oma kergkärus, imes lutti ja uudistas ringi. Terve õhtusöögiaja oli rahulik ning saime mõnusalt aega veeta. Pärast õhtusööki läksime Lennaga basseini veel ujuma, et ta lõplikult vastu õhtut ära väsitada. Silm vajuski kinni enne üheksat, mõtlesime siis, et jess nii hea, saame rahulikult olla ja mõned kokteilid teha. Lõpuks oli tuju nii lõbus ja püüdsime itsitades Lennat mitte üles ajada. Järsku kell 12 ärkas Lenna röökides üles, sest kõht oli vist õhtusest ujumisest nii tühi. Ehmatas kohe kaineks mu. Õnneks sõi ära ja magas ilusti edasi. Hommikul kui silmad lahti tegi ja vaatas, et on võõras kohas, läksid suunurgad väga alla, aga nutma ei hakanud, sest nägi et inimesed ümber vähemalt samad.

Laupäeval sõime hommikust ja käisime Erikuga Türgi massaazis, mis mulle, mittemassaazifännile, täitsa meeldis, kuid Erikule mitte nii väga.  Hiljem tellisime lõunasöögid endale tuppa ning siis kui kõigil kõhud täis said, toppisime Lenna kärru ja läksime mere äärde jalutama. Terve see reis oli suurepärane ilm! Õhtul enne õhtusööki läks Lenna jälle vanavanemate hoole alla ja me saime veel viimast korda veekeskust nautida. Laupäeva õhtul õhtustasime hotelli restorani A’la Carte’s ja täitsa õhtul sai veel bowlingusse mindud. Tükk aega mõtlesime, kas Lenna peab ikka vastu, aga ta otsustas mängu ajal väikse uinaku teha ning me saime mõnusalt seni aega veeta. Muidugi tasub ära märkida, et mina, kes ma ei oska bowlingut õigesti mängida, panin mängu kinni! Ühesõnaga supertore ja õnnestunud päev oli jälle õhtusse saanud. Pühapäeval käisime veel kuskil veehoolitsuses, kus veejugadega masseeriti keha. Minu jaoks oli see nii valus, sest olin mõlemad hommikud trenni teinud. Käisin hommikuti pärast hommikusööki ujumas ja tegin lihasharjutusi. Kahju, et jõusaaliriideid kaasas polnud, sest jõusaal oli seal ka täitsa mõnus!

Olen vist kuues erinevas spas käinud ning seni on Noorus Spa neist kõige parema mulje jätnud. Ainukeseks miinuseks on kehv keeleoskus. Üsna palju tuli ette seda, et ei saadud ära, mis me täpselt saada tahame. Aga mis seal ikka! Kõik muu kompenseeris selle :) Muidugi üsna kallis oli ka. Reedel oli mul kiirelt õhtuoode vaja ära süüa ning tahtsin piima osta. Saatsin Eriku siis baari piima järele. Lisaks sellele, et ta imelikud pilgud endale sai, pidi ta veel piima eest 5 eurot!!!! välja käima! Aga kõik muu oli superlux, soovitame soojalt seda spad lastega peredele ja ka mitte lastega peredele.

PS! Kaalulangetuse postitus tuleb järgmine pühapäev. See nädalavahetus ei saanud end kaaluda ega mõõta ning ilmselt hea ongi, sest spas sõi kooki söödud!