Sunday, May 3, 2015

Kaalulangetus: teise nädala tulemused!

Teine nädal on väga hästi möödunud. Eks alati võiks paremini. Kõige suuremaks proovikiviks oli kolm vaba päeva ning sünnipäev. Füüsiliselt olen aktiivne olnud - ujumas, jooksmas ja jalutamas käinud. Käisin üle aasta aja esimest korda jälle jooksmas. Täitsa naljakas oli. Mõtlesin, kas jooksusammud üldse meeleski on. Jooksin 3,5 km, aga selle eest tõusude ja mõõnadega. Järgmine päev oli hästi näha, kuidas see kaalule mõjus. Kui oleksin eilse kaalu järgi arvestanud nädala tulemust, siis oleks nädalaga 1,5 kg kaotanud. Kahjuks olin ma laupäeval natukene nõrk ja lubasin sünnipäeval endale pool kringlitükist ja kaks kommi. Lisaks sellele ei käinud trennis ega liikunud aktiivsemalt. Aga no mis seal ikka. Tuleb järgmine nädal tublim olla! :)

Väike osa selle nädala menüüst (pildid pole just parimad, aga siiski): 

 Kana juurviljadega
 Mereannisupp
 Lammas salatiga
 Veise- ja hakklihakotletid tomati, kurgi ja seentega.
Kana salati ja seentega

Hommikusöögid ja vahepalad endiselt samad nagu esimesel nädalalgi. Keegi küsis millalgi, kas üks menüü tüütab ära ka? Ei tüüta, sest hommikusöögiks on 1-4  erinevat varianti ja söön iga hommik erinevat toitu. Kas Erikule teen erinevat toitu? Ei tee, sööb sama, mis mina. Üleüldse jälgib ta sama kava, nii et ka tal on kaal ca 2,5 kg langenud. Kaks ühe hoobiga :)

Teise nädala tulemused:
Kaalulangus: -800g (kokku: -2,9 kg)
Rinnaümbermõõt: -3cm (kokku: -5 cm)
Kõhuümbermõõt: -3 cm (kokku: -5 cm) 
Tagumikuümbermõõt: -2 cm (kokku: -4cm)
Reieümbermõõt: kokku - 2 cm

Ma ei tea kui objektiivsed need mõõtmised on, sest mõõdan ise. Püüan küll võimalikult sirgelt olla, et õigesti tuleks. Samas kõik korrad mõõdan ühtemoodi, nii et enam vähem õigest peaks olema.

Teise nädala küsimused:
1. Kuidas ma jaotan söögikorrad, kui nädalavahetusel hommikul hiljem söön? 4-5 h tagant söömise järgi oleks õhtusöök mõnel õhtul alles 23.00. Õnneks saan Kalmusega meili teel suhelda ning vastuseks oli, et vähendaksin koguseid ja lühendaksin söökide vahesid. 
Mulle meeldib Kalmuse huumor. Kirjutas mulle veel, et "Arvesta, et kõik mis kirjas on oluline, muidu seda seal poleks. Oluline pole enam miski siis kui surnud oled."

Üldiselt olen väga rahul! Iga päev kaaludes tekib mõnus hasart ning siis liigun kohe hea meelega päeval ka rohkem. Riided on jälle mõnusalt seljas ja ei tunne end ebamugavalt, et koguaeg sättima peaks. Teksapükstele vaja varsti vöö muretseda.
Uuel nädalal võidukalt edasi! :)

1 comment: