Tuesday, May 19, 2015

LENNA LIIGUB!!

Oh, ma olen nii õnnelik! Täna juhtus midagi imetoredat, et ma ei suuda oma rõõmu tagasi hoida. Lenna lõpuks ometi tasa ja targu liigub! Kõigepealt alustas ümber enda telje liiklemist, keerutas ja keerutas ning seda juba mõned päevad. Eelmine nädal ühel päeval oli lihtsalt voodis täiesti tagurpidi. Kolisime nüüd Kiili ja mu sisetunne ütles, et raudselt hakkab roomama, sest koer terendab koguaeg silme ees. Täna tuli Erik koju ja ma läksin poodi. Erik helistab ja ütleb, et sai Lenna liikumise videole. Ma mõtlesin, et ah nii kui nii keerutas ümber enda ja veits nihkus, et mis seal ikka. Tulin koju, Erik pani ta põrandale ja oh seda imet, tõmbabki end vaikselt kätega edasi! Nüüd peab natukene käelihaseid treenima ja siis roomab nagu vanamees. Ma ei kujuta ette, kui ta veel paari kuu pärast käputama hakkab! Need pisikesed arengud on ikka nii toredad.
Sõbrakesed, teid on viimasel ajal nii palju kogunenud, kes te mu postitusi loete. Palun visake üks tore hääl Lennale! Me muidu sellistest võistlustest osa ei võta ja ega ma ise ka suur hääletaja pole. Aga hääl on anonüümne ning ainult kahe kliki kaugusel. Lenna oleks väga tänulik! Ja meie veel rohkem, sest 500 eurot aasta peale mähkmete pealt võita, oleks küll supertore!

No comments:

Post a Comment