Tuesday, November 19, 2013

Facebook'is asjade jagamisest

Paljudele käib tohutult närvidele, et iga päev keegi sõpradest jagab tonnide viisi pahna, mis kajastub sinu seinal. Küll igasugused jalanõude, riiete, iphone’de, reiside loosimised.  Kõigile on arusaadav, et tegu on firmade reklaamiga, mida usinalt ära kasutatakse – tasuta reklaam ikkagi. Lihtsalt, kas seda nii palju on vaja?

Mind ennast see absoluutselt ei häiri. Ja miks ? Sest ma olen võitnud kahel Facebooki loosimisel omale igasugust head kraami. Ise ma väga tihti reklaame ei jaga, aga vahel tuleb ikka ette.
2011. aastal jõulude ajal olin just parasjagu jõulukinke ostmas, kui helistas mulle minu armas kursaõde Laura (kes siis muu, kui ikka Laura) ja ütles, et tema töökaaslane nägi minu nime Denim dream’i lehel ning ma olevat võitnud midagi. Mõtlesin, et raudselt mingi eksitus ja ei mäletanudki, et osa oleks kuskilt võtnud. Siis aga läksin koju ja vaatasin arvutiekraani tükk aega. Postkasti oli ka järgnev kiri tulnud:

Tere Laura,
meil on ääretult hea meel Teile teatada, et võitsite Denim dream`i kinkekaardi väärtuses 300 eurot. Palun kirjutage oma telefoninumber meiliaadressile: Kaidi@denimdream.ee .
Parimate soovidega,
Kaidi L.
Muidugi olin tohutult rõõmus, sest kingitus oli küllaltki suure väärtusega. Läksime siis rõõmsalt Erikuga poodi shoppama. Sain sealt kaks kleiti ja kvaliteetsed teksased. Erikut premeerisin heaks meheks olemise eest samuti teksastega.  Seega oli osavõtt vägagi asja ette.
Eelmisel aastal võitsin paarikümne euro väärtuses kaupa (kahjuks firmat ei mäleta), mida sain ise valida.
Lõpetuseks tahan öelda, et ega need jagamised päris ilma asjata polegi :)




No comments:

Post a Comment