Olen meeldivalt üllatunud, sest Eestis pole hea teenindus
veel kuhugile kadunud.
Lugu siis selline, et sain oma kadunud kalli vanaisa auto
omanikuks 2011. aastal - Toyota Corolla 2003. Vanaisa käis autoga korralikult
Amservi hoolduses. Kui mina auto enda nimele sain, siis kasutasin
pereliikme oskusi auto kontrollimiseks
ning otsest vajadust Amservis käimiseks enam polnud.
Auto on täpselt 10 aastat vana
ning avastasime, et bensiinipaagi ülemine äär roostetab ning kui panna bensiinipaak
täis, siis on kütusehaisu tugevalt tunda. Kõige halvemal juhul siis oleks see
läbi roostetanud ning sinna oleks võinud sattuda vesi, mis rikuks omakorda
mootorit. See selleks.
Helistasime siis Amservi, et küsida palju maksab
bensiinipaak ning selle vahetus. Selle peale vastas klienditeenindaja, et me ei
ostaks midagi uut. Isegi kui garantii ja
kõik on läbi, et viiksime auto neile,
nad teeksid pildid ja saadaksid need tehasesse. Kuu aega võtvat aega, et
teada saada, kas tehas tuleb selle probleemi lahendamisega meile vastu. Minul küll eriti usku polnud ning mõtlesin,
et pigem otsida midagi kasutatut ning lasta kellelgi ära teha.
Aga vot võta näpust, sel nädalal helistati ja öeldi, et uus
bensiinipaak on kohal ja ainult paigalduse eest on vaja maksta. Olgu siis
mainitud, et uus bensiinipaak on 700 euro väärtuses ja paigaldus maksab ainult
80 eurot. Uudis oli lihtsalt suurepärane!
Viisime siis auto täna teenindusse, aega võttis kaks tundi
ja ma ei suuda oma rahulolu ära kirjeldada! Olen tohutult tänulik!
Kindlasti suured tänud Amservile, sest teenindus on neil
suurepärane, inimesed sõbralikud ja leidlikud ning pakuvad ise võimalikult
soodsa variandi välja.
Muidugi ei saa ma mainimata jätta oma kallist abikaasat, kes
viitsis minu asjadega tegeleda! Tubli mees!
No comments:
Post a Comment