Thursday, November 21, 2013

Häid asju ikka juhtub!

Olen meeldivalt üllatunud, sest Eestis pole hea teenindus veel kuhugile kadunud.
Lugu siis selline, et sain oma kadunud kalli vanaisa auto omanikuks 2011. aastal - Toyota Corolla 2003. Vanaisa käis autoga korralikult Amservi hoolduses. Kui mina auto enda nimele sain, siis kasutasin pereliikme  oskusi auto kontrollimiseks ning otsest vajadust Amservis käimiseks enam polnud. 

Auto on täpselt 10 aastat vana ning avastasime, et bensiinipaagi ülemine äär roostetab ning kui panna bensiinipaak täis, siis on kütusehaisu tugevalt tunda. Kõige halvemal juhul siis oleks see läbi roostetanud ning sinna oleks võinud sattuda vesi, mis rikuks omakorda mootorit. See selleks.

Helistasime siis Amservi, et küsida palju maksab bensiinipaak ning selle vahetus. Selle peale vastas klienditeenindaja, et me ei ostaks midagi uut.  Isegi kui garantii ja kõik on läbi, et viiksime auto neile,  nad teeksid pildid ja saadaksid need tehasesse. Kuu aega võtvat aega, et teada saada, kas tehas tuleb selle probleemi lahendamisega meile vastu.  Minul küll eriti usku polnud ning mõtlesin, et pigem otsida midagi kasutatut ning lasta kellelgi ära teha.

Aga vot võta näpust, sel nädalal helistati ja öeldi, et uus bensiinipaak on kohal ja ainult paigalduse eest on vaja maksta. Olgu siis mainitud, et uus bensiinipaak on 700 euro väärtuses ja paigaldus maksab ainult 80 eurot. Uudis oli lihtsalt suurepärane!

Viisime siis auto täna teenindusse, aega võttis kaks tundi ja ma ei suuda oma rahulolu ära kirjeldada! Olen tohutult tänulik!

Kindlasti suured tänud Amservile, sest teenindus on neil suurepärane, inimesed sõbralikud ja leidlikud ning pakuvad ise võimalikult soodsa variandi välja.

Muidugi ei saa ma mainimata jätta oma kallist abikaasat, kes viitsis minu asjadega tegeleda! Tubli mees!


No comments:

Post a Comment