Monday, January 6, 2014

Artist, keda ma jumaldan

Ma pole kunagi olnud ühegi bändi ega artisti tõeline fänn. Mäletan, et paljudel teistel olid kodus seinte peal plakatid ja igast muud nänni.

Nüüd aga kuskil kaks aastat olen ma vahet pidamata kuulanud erinevatest žanridest enim R&B, pop /soul’i. Vaieldamatult lemmik artist on Beyonce Giselle Knowles-Carter.  Mida rohkem ma kuulan tema loomingut ning jälgin tema esinemisi,  seda enam olen ma veendunud, et ta on üks andekamaid.  Ma pole siiani näinud kedagi teist, kes annaks täispika kontserti, sealjuures andes endast kõik mis tal on. See mida ta laval teeb on uskumatu – koreograafia ja hääl ning kõik muu sinna juurde. Ta naudib seda, et suudab pakkuda kvaliteetset meelelahutust.

Palju on üleshaibitud staare, kellele kirjutatakse mõned hitid ning nad laulavad need kuulsaks või kellel on taga lihtsalt superhea tiim. Beyonce kirjutab enamus oma laulud ise ning kogu tema olemus ja emotsioonid peegelduvad tema loomingus, sellepärast polegi imestada, miks tal üle maailma nii palju fänne on. Põhimõtteliselt tema looming on tema enda elust. Palju on ta lauludes armastust ning pühendumist oma lähedastele. Ta esinemistes on tugevus, hingestatus ja energia, täpselt selline nagu ta ise on. Eriti ehe ongi see, et ta on täpselt sama haavatav kui igaüks meist ning suutnud kogu edu ja tagasilöökide juures jääda iseendaks. Ta töötab oma fännidele täie pühendumisega.

Kindlasti on tema edu taga ka palju muud. Näiteks tema abielu ühe edukama ameerika räppari Jay-Z’iga, kellel on oma osa oma abikaasa tänasel tuntusel. Siiski Beyonce oli juba 1990’ndatel tuntud tüdrukute bändi Destiny’s Child esilaulja, seega ta alustas oma karjääri juba 9-10 aastaselt. Minu meelest kõige märkimisväärsem on see, et ta oma 22 eluaasta jooksul ei ole loorberitele puhkama jäänud, vaid teeb kõvasti tööd edasi – annab välja uusi albumeid ning korraldab tuure. Ta on ise ka öelnud, et tihti esinejad rahulduvadki sellega, mis on juba saavutatud ning ei püüdle paremuse poole, kuid tema seda teed pole valinud.

Temast võikski kirjutama jääda, sest ta tegeleb veel heategevusega ning on naiste õiguste eest üks suurimaid seisjaid. Samuti paneb oma videod, filmid, tuurid, plaadid ja kõik muu ise kokku.  Ühesõnaga suurepärane naine, kes jõuab palju ja on heaks eeskujuks.  

Ilmselt pärast nii pikka juttu, võin ma öelda, et ma olen väikestviisi fänn. Nii, et kui te sõbrad mõtlete, mida mulle sünnipäevaks kinkida, siis võite Beyonce albumitest alustada. Erik kinkis mulle eelmine aasta plaadi „4” ning ma ei liialada kui ütlen, et olen seda vähemalt mitukümmend korda algusest lõpuni kuulanud. 


Beyonce - I am world tour

Visuaalse albumi tutvustus




2 comments:

  1. Vanust on tal tegelikult 32 aastat. Lihtsalt üks parandus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tean, tean. Sõnastasin ise valesti. Mõtlesin, et 22 eluaasta jooksul, mil ta tuntud on olnud.. :)

      Delete