Tuesday, January 21, 2014

Juhtumiste jada jätkub vol2

Ma ei tea mis toimub, aga 2014 jaanuar minu lemmikute hulka kindlasti ei kuulu. Kui reedel sain ma kuidagi lapse luku taha ja laupäeval pildid ära kaotatud, siis pühapäeval külastas mind kiirabi. Hommikul hakkas lihtsalt nii halb ja tohutud valud olid, võtsin siis rõõmsalt valuvaigistit ja mõtlesin, et kannatan pool tundi ära, küll siis paremaks läheb. Aga ei, 10 minutit pärast valuvaigisti söömist läks mul süda pahaks ja enesetunne veel hullemaks, nii et olin valmis pilti taskusse viskama. Erik tegi siis kõik aknad lahti (õues -10 kraadi) ja ikka ei läinud paremaks ning kutsus oma hädisele naisele kiirabi. Nii nad süstisid mulle veeni terve kotitäie vedeliku, mis pidavat asja paremaks muutma. Õhtuks oli juba täitsa okei.

Esmaspäev möödus õnneks hästi, vaid ühe halva uudisega. Aga ega siis nii lihtsalt pääse. Täna hommikul tulin oma saja asjaga tööle ja telefon kukkus vastu kivipõrandat. Ma tavaliselt selliste asjade peale ei ehmata, sest mu Samsung Galaxy S3 on üldiselt tubli telefon olnud ja iga kõksu peale ei reageeri. Seekord viskas tal siibrisse ja otsustas, et muutub kõigepealt roheliseks ja nüüd roosaks. Ilmselt ikka probleem natuke suurem ning parandus läheks ca 150 euro kanti, mis iseenesest on mõttetu, sest uue telefoni saaks alla 300 euro juba kätte. Eks tuleb edasi uurida ja seni oma nuputelefoni kasutada.

Lihtsalt, igasugune ebaõnn hakkab juba ära tüütama. Õnneks pärast mõõna tuleb tõus. Homseks peab lotot ostma, ehk peitub tõus seal.

Nii ilus ta mul siis ongi :)

1 comment:

  1. Ma nii tean, mida sa tunned. minul, kellel kunagi ei ole masendust, on see tänaseks kohale jõudnud. Ei tea, mis toimub, kas hakkab jälle maailmalõpp tulema :)

    ReplyDelete