Monday, January 27, 2014

Koolitee hakkab lõpule jõudma

Aeg ikka lendab nii kiirelt, et vahepeal peaks vahekokkuvõtteid tegema. All on pildid lasteaia lõpuklassist kuni praktiliselt tänaseni. Esimesel pildil olen vanematega 1999. aastal lasteaia lõpuaktusel. Sama aasta sügisel läksin esimesse klass Tallinna Rahumäe Põhikooli. 2005 vahetasin kooli ja läksin Tallinna Nõmme Gümnaasiumisse. Kooli vahetasin sellepärast, et kõik head sõbrannad vahetasid samuti koole või kolisid. Mu õde ja vend õppisid Tallinna Nõmme Gümnaasiumis, seega tundus loomulik jätk sinna edasi minna. Praegu meenus naljakas seik, õppisin seitsmenda klassi esimesel veerandil veel vanas koolis kui tundsin et asi pole ikka õige. Rääkisin siis klassijuhatajaga, kelle mees oli kooli direktor, et plaanin kooli vahetada. Mind kutsuti isegi direktori kabineti aru andma, et kas vahetan kooli oma kuti pärast, kes oli põhikooli just lõpetanud ja ka TNG'sse läinud või mõnel muul põhjusel. Praegu tagant järele tundub ikka natukene veider küll, et sellist asja üldse küsiti. Tallinna Nõmme Gümnaasiumisse sisseastumine oli ka omaette nali. Oli vist neljapäev- reede, kui Evelyn ütles, et lähme koos TNG'sse ja uurime, kas saad kohe sisse astuda. Läksime siis kooli ja otsisime direktorit, kelleks oli Heiti Aarna. Evelyn sai temaga omal ajal hästi läbi, sest oli koolis aktiivne õpilane. Niisiis leidsime direktori koolisöökla ukse tagant nii mööda minnes. Õde on alati hea rääkija olnud ja rääkis mu ilusti kooli sisse. Ega direktor vist hästi ei jõudnudki reageerida, kui oli juba öelnud, et tooksin vanast koolist paberid ära ja võin esmaspäevast koolis õppima hakata. Nii ma siis otsapidi Tallinna Nõmme Gümnaasiumisse sattusin ja tõepoolest, parim valik, mis kooliteel teinud olen.  Seitsmendas klassis leidsin kooli pealt Eriku ja nii põhikooli kui ka keskkooli ajast tervelt 7 - liikmelise toreda sõbrannapundi, kellega siiani suhtleme. Samuti nende kuue aasta jooksul on palju sõpru ja tuttavaid tekkinud. 90% minu sõprusseltskonnast tulebki Tallinna Nõmme Gümnaasiumist. Ja heldimusega vaatan ka lasteaia lõpetamise pilti, kus vanemad mu kõrval seisavad kui ka keskkooli lõpuklassi pilti, kus on täpselt sama koosseis :)

Aeg lendab just sellepärast, et sel aastal hakkan lõpetama ülikooli bakalaureusekraadi riigiteadustes. Tervelt 15 aastat olen ma järjest õppinud. Ülikooli tutvumispeolt leidsin ma ühe vahva Laura, kelleta need kolm aastat oleks ilmselt täielik katastroof olnud. Nii et Tallinna Ülikooli astumist ma kindlasti ei kahetse, juba ainuüksi Laura pärast. 

Koolist veel nii palju, et tegelikult plaanisin lõpetada talvel, seetõttu sai ka varasemalt kõvasti aineid ära tehtud. Kõik ained on tänaseks läbitud ja lõputöö on veel jäänud teha. Lõpetamine jääb siiski kevadesse. 

Lasteaia lõpetamine 1999
 Esimese klassi aktusele minek
 Teine klass
 Kolmas klass
 Neljas klass
 Viienda klassi sõbrapilt Stinaga
 Kuues klass
 Seitsmes klass Tallinna Nõmme Gümnaasiumis
 Kaheksas klass 
 Üheksas klass
 Kümnes klass
 Üheteistkümnes klass (kõige veidram pilt, mis üldse olnud)
 Kaheteistkümnes klass
 Keskkooli lõpetamine


2 x Laura
Lisanduvad siis lõputöö seminar 3EAP + lõputöö 9 EAP.


No comments:

Post a Comment