Ma arvan, et ma
pole ainuke, kes täheldab, et suhtlussaidid olid pikka aega vaheldumas, enne
kui jõuti välja Facebookini. Minu kasutuses oli kunagi väga pop ja noortepärane
rate.ee, millele järgnes orkut.com ning välja olen jõudnud Facebooki. Neid
erinevaid saite oli veel päris mitmeid, kuid need jäid minu teelt eemale. Olin
tükk aega veendunud, et ilmselt on see järjekordne hullus, mis möödub aasta
pärast. Kuid oh üllatust, see muutus nii globaalseks, et tänaseks kasutab seda
üle 845 miljoni inimese ning ei paista kuskilt otsast populaarsuse langust. Palju
on lõõbitud sel teemal. Isegi poliitikas, kus mainitakse pidevalt
facebooki-põlvkonda. Tegelikult on see tänapäeva
internetimaastikul koht, mida on üsnagi
raske vältida. Vägagi palju on koondunud sinna võrgustikku. Ma hästi ei kujutaks ette,
kui mind seal ei eksisteeriks, sest kolmveerand infost käib igapäevaselt sealt
läbi. Nimelt lihtne näide. Kui astusin ülikooli, siis esimene suhtlus tekkiski
läbi Facebooki. Kõik info, paberite sisseviimine, õppekavadega tutvumised, infopäevad, rebaste ristimised, eksamite
ajad/materjalid (võibki loetlema jääda)
jooksis ainult sealt läbi. Poleks ma sel saidil aktiivne, oleksin väga paljust
ilma jäänud. Väga stiilne on küll öelda,
et see kõik pole vajalik, kuid
paratamatult on see üks lihtne viis end vajalikuga kursis hoida. Facebook
kannab peamiselt kõiki rolle. See pole ainult piltide üles laadimiseks, omavahel rääkimiseks ja
teiste inimeste asjades tuhnimiseks , vaid ka üks suurepärane võimalus end seal reklaamida, samuti ka oma
ettevõtmisi. Täiesti tasuta reklaam, mis levib välgukiirusel ühelt inimeselt
teisele. Seega ma usun, et igal alustaval ettevõtjal tasuks see võimalus
kindlasti ära kasutada.
No comments:
Post a Comment