Wednesday, December 12, 2012

Facebook



Ma arvan, et ma pole ainuke, kes täheldab, et suhtlussaidid olid pikka aega vaheldumas, enne kui jõuti välja Facebookini. Minu kasutuses oli kunagi väga pop ja noortepärane rate.ee, millele järgnes orkut.com ning välja olen jõudnud Facebooki. Neid erinevaid saite oli veel päris mitmeid, kuid need jäid minu teelt eemale. Olin tükk aega veendunud, et ilmselt on see järjekordne hullus, mis möödub aasta pärast. Kuid oh üllatust, see muutus nii globaalseks, et tänaseks kasutab seda üle 845 miljoni inimese ning ei paista kuskilt otsast populaarsuse langust. Palju on lõõbitud sel teemal. Isegi poliitikas, kus mainitakse pidevalt facebooki-põlvkonda.  Tegelikult on see tänapäeva internetimaastikul  koht, mida on üsnagi raske vältida. Vägagi palju on koondunud  sinna võrgustikku. Ma hästi ei kujutaks ette, kui mind seal ei eksisteeriks, sest kolmveerand infost käib igapäevaselt sealt läbi. Nimelt lihtne näide. Kui astusin ülikooli, siis esimene suhtlus tekkiski läbi Facebooki. Kõik info, paberite sisseviimine, õppekavadega tutvumised,  infopäevad, rebaste ristimised, eksamite ajad/materjalid  (võibki loetlema jääda) jooksis ainult sealt läbi. Poleks ma sel saidil aktiivne, oleksin väga paljust ilma jäänud.  Väga stiilne on küll öelda, et see kõik pole vajalik,  kuid paratamatult on see üks lihtne viis end vajalikuga kursis hoida. Facebook kannab peamiselt kõiki rolle. See pole ainult piltide üles laadimiseks, omavahel rääkimiseks ja teiste inimeste asjades tuhnimiseks , vaid ka üks suurepärane võimalus  end seal reklaamida, samuti ka oma ettevõtmisi. Täiesti tasuta reklaam, mis levib välgukiirusel ühelt inimeselt teisele. Seega ma usun, et igal alustaval ettevõtjal tasuks see võimalus kindlasti ära kasutada.


No comments:

Post a Comment