Thursday, December 27, 2012

Välimus



Ma olen tükk aega mõelnud, miks arvavad paljud naised, et kõik mis on võlts, on ilus. Saan absoluutselt aru, et välimusel on suur roll paljudes olukordades ja ainult sisemisest ilust pole mõtet rääkida. Viimasel ajal kriibib eriliselt silma, kui noored naised on end lihtsalt ära rikkunud. Mida ma selle all mõtlen? 

Esimesena torkab ilmselt paljudele silma tohutu meigikiht. Ma mõistaksin veel siis, kui neiud lähevad välja pidutsema ja lihtsalt natukene õhtu ootuses  liiga palju värvi näkku  on pandud, kuid ei mõista neid, kes sellise välimusega näiteks trennis käivad. Käies ise üsna tihti spordiklubis, jäävad mulle küllaltki tihti silma naised, kes on ajanud omale lühikesed shortsid jalga, roosa maika selga ning lisaks sellele on vaeva nähtud, et juuksed oleksid ilusti sätitud ja meik näos. Täiesti uskumatu, vahel jääb imestusest suu lahti ja tekib uudshimu, mida nad küll oma peas mõtlevad. Ei kujutaks hästi ettegi, et teen rasket trenni ja higist peitekreem jookseks mööda põske alla. Huvitav on veel see, et isegi hiljem sauna minnes ei võeta meiki maha. Ma mõtlen, et inimestel peavad ikka väga tugevad kompleksid olema oma loomuliku ilu suhtes. Meik meigiks. Ise pooldan kindlasti tagasihoidlikuma enese värvimist, kuigi enamjaolt lasen siiski oma nahal puhata. 

Kuid annab kõvasti hullemaks minna, kui inimesed lähevad juba nii kaugele, et meeleheitlikult solaariumis nahka pruunistamas käivad. Väga suur vahe on, kas oled kergelt jumekas või täiesti tumepruun. Eriti suurt kontrasti pakutakse talviti. On ju ilmselge, et talvel siin Eestis nii pruuniks ei saa. Kahju on vaadata, kuidas inimesed näevad nii väga vaeva selle nimel, millised nad tegelikult pole, enesele teadvustamata, kui ohtlik see tervisele on.

Siis on võimalik veel panna endale igasugused kunstküüned ja ripsmed või juuksepikendused, mis paistavad juba kaugele välja. Ma saan veel aru, kui pannakse omale normaalse pikkusega ripsmed, sest ei taheta iga päev enda omasid värvida. Kuid suur vahe on, kas need näevad välja ebaloomulikult pikad või pole praktiliselt arugi saada. Arusaamatuks jäävad siiski labidaid või küüniseid meenutavad võltsküüned ning tuustisarnased juuksepikendused. Lisaks sellele on talumatult jube, kui kitkutakse oma kulmud ära ja tõmmatakse jooned asemele.

Võibolla ma lihtsalt mõtlen teistmoodi, aga minu arvates ei ole ilusad põlvedeni juuksed, meeletult pikad küüned või tohutu make-up. Ilus on siiski olla loomulik ja mitte pingutada, et olla selline, kes sa tegelikult pole. Naised muudavad oma elu liiga keeruliseks, kui lähevad õhtul meigiga magama ja peavad hommikul enne meest ärkama, et uus meigikiht peale panna. Parem hoolitsege oma näonaha, hammaste ja juuste eest, mille korrasolek juba niisamagi muudab teid ilusamaks !



No comments:

Post a Comment