Wednesday, December 12, 2012

Reisimine



Olen ääretult õnnelik, et olen saanud noorena juba nii palju maailma näha ning Eestist välja reisida, sest tean, et mõne inimese kaugeim sihtpunkt ongi olnud ainult Soome. Mäletan, et hakkasin juba üsna noorelt reisima, siis küll koos vanematega. Olen jõudnud käia Soomes, Rootsis, Norras, Lätis, Leedus, Poolas, Tšehhis, Austrias, Slovakkias, Horvaatias, Ungaris, Hispaanias, Kreetal, Türgis, Egiptuses. Kõige ihaldusväärsemad kohad on veel käimata-  USA, Venemaa, Jaapan, Mehhiko, Lõuna- Aafrika Vabariik, Tai, Austraalia-  kuid võtan endale eesmärgiks ka need riigid kunagi läbi käia. Ei oskagi öelda, millises kliimas mulle rohkem meeldib, kas soojas või külmas. Ilmselt mõlemas.  

Ühes asjas olen küllaltki veendunud, et Eestist ära ma kolida ei tahaks, kui ainult, siis ehk  paariks aastaks. Olen niivõrd juurte ligi hoidev inimene, et sellest ei tuleks ilmselt miskit välja kui ka üritaks. Pealegi Eestis on ka palju vapustavaid kohti, kus reisida ja mida vaadata. Oleme praktiliselt Eriku ja ühiste sõpradega iga aasta võtnud ka missiooniks minna kuhugile uude kohta puhkama ning uudistama.  

Mind panevad kõige rohkem imestama noored inimesed, kes on majanduslikult küllaltki heal järjel, käivad tööl ja saavad palka, kooli - ja perekohustused puuduvad,  kuid absoluutselt ei reisi. Minu jaoks täielik müstika. Ma kasutaksin iga võimalust ära, mis avaneks. Säästaksin oma raha ja käiks vähemalt aastas korragi kuskil reisimas. Niisama kodu ja töö vahelt uksi kulutada ning kogu oma raha lihtsalt elamisele, söömisele ja joomisele ära raisata, tundub minu jaoks täielik eluraiskamine. Kuid eks iga inimene elab nii nagu ise soovib, mõnele ehk ei meeldigi reisida. Jumal tänatud, et olen leidnud endale kaaslase, kellel on ambitsioonid, tahtmine ja sihid olemas ning kes ei löö risti ette millelegi :)



No comments:

Post a Comment