Tuesday, December 10, 2013

Esimesest postitusest on aasta möödas. Palju vaatamisi?

10.12.12 kirjutasin oma esimese postituse „Tervitused kõigile!”. Aasta tagasi mõtlesin ma tükk aega, kas hakkan blogi pidama või mitte – tundus natukene võõras ja ei osanud aimata tagasisidet.  Aasta jooksul kirjutasin vahelduva eduga. Iga kuu sai midagi postitatud, august jäi vahele. Tuli ka kuid ette, kus kirjutasin ühe postituse. Pulmadega oli palju tegemist ning kirjutamine jäi unarusse. Nüüd novembris mõtlesin, et võtan end kokku. Paljud juba nurisesid, et miks ma midagi ammu kirjutanud pole. Nüüd mõtlesin võtta aasta kokku. Tegelikult postituste vaatajaskond on üsna suur. Mõnel postitusel vähem, mõnel rohkem.

Aastaga on postitused vaatamisi kogunud tänase päeva seisuga 10 880.  Ise olen väga rahul, sest tegelikult pole blogiaadressi mujal reklaaminud kui oma facebooki sõpradele. Samuti pole postitusi väga palju – 74. Ühe postituse peale keskmiselt 150 vaatajat. Aga nagu öeldud, siis mõni kirjutis on olnud populaarsem, mõni vähem. Kõige populaarsem oli pulmapostitus, mida vaadati 479 korda.

Huvitav on ka tõdeda, et blogi on vaadatud üle maailma erinevatest kohtadest – üheksast võõrriigist.

Lõpetuseks tahan öelda, et mul on hea meel, et te kallid inimesed ikka loete! Ilma teieta ma blogi ei peaks :) 




No comments:

Post a Comment