Monday, December 30, 2013

Tagasivaade

2013 on olnud minu jaoks suurepärane aasta!  Aasta alguses sai isegi Erikuga selle aasta eesmärgid paberile kirja pandud. Nüüd tagasi vaadates oleme mõlemad need täitnud. Mõlemad tahtsime kooliga ainete poolest ühele poole saada ning võlgadest vabaneda ja nii on ka läinud. Saada kokku abiellumiseks vajaminev ressurss ning korraldada pulmapidu, millega mõlemad rahule jääksime. Mõned väiksemad sihid veel, kuid ei hakka väga detailselt kirjutama.

Üleüldse ma mõtlen, et elu tuleb elada nii, et igav ei hakkaks. Tuleb ikka aegajalt teha suuremaid otsuseid. Ma ei kujuta ette, kui ma peaksin elama järgmised kümme aastat ühtemoodi, nii et aastast aastasse käin tööl ja lihtsalt „elan”- hingan, magan, söön, käin tööl. Just Erikuga ka rääkisime, et iga aasta on midagi põnevat toimunud, millele tagasi vaadata. 2011. aastal lõpetasin ma keskkooli ja kolisime Erikuga kokku, andsin paberid ülikooli sisse. Erik samuti tegi suuremaid plaane ja läks päevaõppe asemel kaugõppesse ning asus kooli kõrvalt täiskohaga tööle. 2011 oli emotsioonirikas aasta. 2012. aastal toimus palju põnevat – kõige meeldejäävam oli kihlumine ning pulmade korraldamine. 2013. aasta on jälle olnud suurepärane, kooliga on kõik läinud plaanipäraselt (paremini veel), pulmade korraldamisega läks kõik väga hästi. Samuti kevadel otsustasime astuda sammu edasi, sest esimene etapp oli läbitud – vahetasime elukohta. Suvel abiellusime ning sel aastal sai ka reisil käidud. Ka saan tegeleda kooli kõrvalt sellega, mis mulle hästi sobib.  Võib ju tunduda, et kõik on nii lihtne, käi vaid tööl ja naudi elu. Kui mõlemad pooled käivad koolis ning peavad kooli- ja tööasju jagama kodu kõrvalt, siis nii lihtsalt need asjad ikkagi ei tule. Selleks, et hästi elada, tuleb ise tubli olla ja pingutada. Kiitused ka minu tublile mehele!

Tegelikult tagasi mõeldes leian ma küll, et ega ei saakski mõnusalt tagasi vaadata, kui poleks võtnud õigel ajal suuremaid ja väiksemaid riske. Mulle sobib, et oleme Erikuga samal lainel. Isegi kui alguses tunduvad mõned otsused riskantsed (vanemate kodust väljakolimine 19 - aastaselt, pulmapeo korraldamine, korteri vahetus, Eriku koolivahetus ning plaan asuda kaugõppesse jne), siis tuleb lihtsalt julgelt need väljakutsed vastu võtta.  Nii oluline on ikka leida enda kõrvale partner, kes sind su sihtides edasi utsitab ning ideid toetab. Sama hästi võiksime mõlemad elada veel oma vanemate kodudes kuni ülikooli lõpuni ning lihtsalt nautida sealseid hüvesid. Näiteks eramajas elamist, ruumi, sauna, tasuta sööki/elamist, taskuraha, tarbida piiramatult mida hing ihaldab. Mind see tegelikult ei köida, pigem see, et saan elada elu enda moodi. Palju on neid tuttavaid, kes käivad koolis ning sellega nende pingutused piirduvad.

Samuti leian, et alati võiks endale seada mingid eesmärgid, kas lähemad või kaugemad. Kavatseme 2014. aasta plaanid ka kirja panna, siis on aasta lõpus jälle hea vaadata, mis on õnnestunud, mis ebaõnnestunud. Ja kui nüüd rääkida horoskoopidest, mida ma aasta lõpus tavaliselt jälgin, siis minu mäletamist mööda pidi 2013 aasta vähkide jaoks väga edukas olema (me mõlemad Erikuga sõralised). Mine tea, ehk ikka midagi sealt vastab tõele J Loodetavasti tuleb uus aasta sama hea!

Ma loodan, et teie aasta on ka olnud mõnus ning järgmine on tulemas veel parem!

Ja kui nüüd see kuu kokku võtta, siis oleme olnud Erikuga usinad trennisellid. Muidugi ma panen ikka pildi sellest kuust, sest tegin Erikule detsembris kahe trenniga pähe (mina 14, Erik 12).



Mõnusat aastavahetust teile & homme loosin välja Sushi Cati kinkekaardi koos kinopiletitega! Olge muhedad! 

No comments:

Post a Comment