Friday, December 13, 2013

Shoppamisest, brändiriietest ja muust.

Üheks soovituseks oli kirjutada shoppamisest. Minu kohta siis nii palju, et mina brände ei jälgi. Pole vist kunagi jälginud, et mul oleks Calvin Kleini teksased või mõni muu rõivaese Chanel’ilt. Pean pigem oluliseks kvaliteeti. Ise ostan palju ka selliseid riideid, mis peale vaadates on näha, et ehk ühe hooaja kannab ära ning samas ka neid rõivaid, mida kannaksin aastaid. Eestis üldjuhul väga kirjut poevalikut pole. Ise käin Kristiines ja Rocca al Mares.

Kui nooremana jooksin esimese asjana New Yorkerisse, sest kõik tundus nii odav ja lahe, siis nüüd sinna väga ei satu. Kui satun, siis ostnud vast midagi pole. Juhtun tihedalt poodidesse nagu Reserved,  Vero Moda, Zara, Gerry Weber, Mohito, Monton, Orsay.  Üldjuhul leian sealt endale midagi sobivat. H&M tuli küll Eestisse ja olen seal ühe korra käinud ning tegelikult midagi väga ei leidnud. Ilmselt maitse asi. Spordikraami tellin Suurbritanniast SportsDirect’ist http://www.sportsdirect.com/, vahel tuulan ka ringi teistel netilehekülgedel – üheks leheküljeks näiteks Everything5pounds http://everything5pounds.com/ . Tavaliselt siis tuleb hoolikamalt sirvida, sest sealt võib saada ka mittekvaliteetset kaupa. Tihti olen tellinud jalanõusid ja praktiliselt kõik tellitu on sobinud. Lihtsalt üks odav variant.

Mulle on jäänud mingi imelik harjumus sisse, et üleriided ning jalanõud ostan ma millegipärast kallimad. Hea on ikka, kui on korralikud talveriided – mantel linnaskäimiseks, jope vabaks ajaks, sportlik poolmantel külmemaks ilmaks ning valik jalanõusid.

Ma pole iseenesest eriline shoppaja tüüp. Kui poodides käin, siis tavaliselt nädala sees kui on vähe inimesi.  Kuskil järjekorras riiete proovimiseks ma üldjuhul seista ei viitsi. Viimasel ajal tihti tabavad mind hood, kus ma olen tüdinud kapis seisvatest riietest. Ma tean, et ma neid ei kanna, aga minema ka ei raatsi visata, sest riided on täiesti korralikud. Viimati kui Erik tööl oli, tühjendasin meie mõlema kapid nii, et andsime ära 4 prügikotitäit riideid. Ja hea tunne oli. Ma leian, et kui vana eest ära ei vii, siis ei saa ka uued asjad asemele tulla.

Riiete taaskasutamise kohapealt oli küsimus Humana kohta. Sinna pole kuskil kaks aastat ära eksinud. Ma mingi aeg ikka käisin neis ja väga üksikud korrad leidsin midagi, mida ehk kannaks. Siiski jäid need asjad kappi seisma ja tegelikult sai mõttetult raha kulutatud. Pealegi, ega seal nüüd nii soodne ka pole. Kasutatud asja eest 15 eurot maksta pole vast mõtet. Parem panna 5 eurot juurde ja leiad juba midagi uut ja värsket. Idee iseenesest on hea ning tegelikult ka mõistlik variant nendele, kes sealt midagi kihvti leiavad!



Viimati saigi endale ostetud mõnus Puma sulejope ja tutimüts. Värvivalik tuli sellest, et tänavapildis on enamjaolt näha kas halli või musta ning miks mitte särada hoopis roosas.

PS! Facebookis käib minu kontol (Laura Vesiloik) väike jõululoos. Kes toetab uute ideedega ja jagab veel uuemate ideede saamiseks, võib võita 31.12.13 endale ja kaaslasele Sushi Cati 20- eurose kinkekaardi ning kinopiletid! Võtke julgelt osa, sest nii saab ka blogi mitmekülgsemaks :)

No comments:

Post a Comment